Jeg ville ikke lade den køre helt til på fredag, jeg synes du har været mere end tålmodig! En hel måned og han har ikke engang været der en halv dag alene, det synes jeg virker ret vildt. Tror jeg ville tage den med dem på mandag og overveje om det er det rigtige sted for jeres barn. Er der mulighed for en ny start på en ny stue eller i en anden institution? Du har jo ikke uanede mængder af tid til at køre barnet ind. De ord de har sat på dit barn allerede, synes jeg slet ikke er ok. Det er ikke dit barns skyld, at de ikke har personale nok til ar tage sig ordentligt af indkøringen, men det er tydeligvis ham det går ud over. Det synes jeg faktisk som minimum lederen burde få at vide, da vedkommende jo har ansvar for sit personale og her er der da noget der ikke fungerer optimalt!
Hvordan er din mavefornemmelse? Har du tillid til at personalet har det overskud der skal til ig vil yde den ekstra indsats? Hvis du har det, så kan du selvfølgelig godt fortsætte som du har gjort, men det er altså ok hvis tålmodigheden er sluppet op 
Puh tak for alle de gode råd, det betyder virkelig meget for mig
Jeg har slet ikke kunne slappe helt af de her dage fordi det er så vigtigt for mig, at min dreng føler sig tryg og velkommen det sted, han skal passes.
Min mavefornemmelse siger mig, at både leder og pædagoger på stuen er fantastiske og elsker børn. Men med deres normering og de udtalelser, de er kommet med undervejs, gør mig en smule bekymret for om der er tid til at have et så lille barn i vuggestuen. Alle andre børn er over 13 måneder, så der er jo stor forskel på dem.
Jeg har besluttet mig for at nu må far prøve at aflevere (har simpelthen bedt ham tage fri fra arbejde) da jeg har læst, at det nogle gange er nemmere for barnet at sige farvel til far end til mor. Det er selvfølgelig ingen regler uden undtagelser, men i vores tilfælde kunne det være godt at prøve. Det vil han så gøre hele ugen og så må vi evaluere på fredag om, om vores dreng har fået en reel chance dernede og om han trives. Jeg vil så gerne have det lykkedes for ham men som sagt ikke for enhver pris 
Har imellemtiden som en backupplan kontaktet en privat børnepasser, der dukkede op på opslagstavlen igår. Detter er kun ment som en backup men hos denne børnepasser er der kun 4 børn i alt - lige pt. går han i en stor integreret institution med over 8 vuggestuer plus børnehave.
RETTET: Hov og som svar til dit tidligere spørgsmål, så er det altid samme pædagog han sidder hos selvom når jeg kommer er han kravlet hen til en pædagogmedhjælper og væk fra den primære pædagog. Herhjemme i familien kan han sagtens holdes af andre - så sent som i dag så han sin familie fra Fyn som vi ikke ser så tit og ville gerne sidde hos både den ene og den anden, selvom han selvfølgelig lige skulle se dem an