Vintertøj - vinterstøvler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2016

Carina:-)

Aristocats skriver:

Hvad for nogle Angulus? Vil også gerne købe Angulus til mine men er bange for at de ikke er varme nok. Alle dem jeg har kigget på har foer, men er stadig ikke sikker på hvilke jeg skal vælge i forhold til varme. Overvejer stærkt disse   http://www.angulus.dk/shop/girls/boots/tex-boot-w-zipper-2369-101/bordeaux-25442544/ men er som sagt stadig lidt i tvivl om varmen, så ville være godt med nogle erfaringer  

Jeg køber Tex med høje skafter og velcro. Jeg har aldrig oplevet våde eller kolde fødder 

Og de 2 drenge går i skovbh så de er ude mange timer hver dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Aristocats skriver:

Hvad for nogle Angulus? Vil også gerne købe Angulus til mine men er bange for at de ikke er varme nok. Alle dem jeg har kigget på har foer, men er stadig ikke sikker på hvilke jeg skal vælge i forhold til varme. Overvejer stærkt disse   http://www.angulus.dk/shop/girls/boots/tex-boot-w-zipper-2369-101/bordeaux-25442544/ men er som sagt stadig lidt i tvivl om varmen, så ville være godt med nogle erfaringer  

De du linkee til har jeg købt i sølv til datteren og hun har heller aldrig klaget. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

MorTil3+

Momselomse skriver:

Så er tiden kommet til, at der skal tænkes på vintergarderoben

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I køber til Jeres poder...

Jeg har drenge på 4 og 7 - måske nogle i samme situation lige kunne komme med lidt idéer og gode steder at shoppe

På forhånd tak!

Her har alle 3 (1,4,10) hummel vinterjakker, ham på 1 har timberland støvler og en didrikson flyverdragt. Hende på 4 har en mckinley flyverdragt og sorell støvler. Ham på 10 har sorell støvler og et par mckinley skibukser. Jakkerne har vi købt på houseofkids.dk. Mckinley og sorell har vi købt i Intersport. Den mindstes er arvet.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

EnGodMor

Herhjemme er vi ikke så sarte, vi køber vinter tøj i bilka samt h & m.

hvorfor? Jo fordi de holder børnene super varme og dejlig tørre på fødder og krop.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Skouboe

årgang84 skriver:

Hvilken model skal man have udkig efter af deres flyverdragter?  

Nu bruger mine ikke flyverdragt længere, men vi har også rigtig god erfaring med Didrikssons. De kommer med en ny model hvert år, sidste år var det bl.a. Theron, og i år hedder en af den Migisi eller noget i den stil. Læs specifikationerne på deres hjemmeside.

Vær også opmærksom på at de er meget store i størrelsen, så brug måleskemaet.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Aristocats

Carina:-) skriver:

De du linkee til har jeg købt i sølv til datteren og hun har heller aldrig klaget. 

Fedt, så tror jeg altså at det bliver dem  Har også kigget på Tex modellen og har overvejet dem pågrund af velcro så de måske er mere "børnevenlige" at tage på. Men tænker ikke det er så stort et problem at de er uden - de er så flotte,  ville ønske jeg selv kunne passe dem 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Aristocats skriver:

Fedt, så tror jeg altså at det bliver dem  Har også kigget på Tex modellen og har overvejet dem pågrund af velcro så de måske er mere "børnevenlige" at tage på. Men tænker ikke det er så stort et problem at de er uden - de er så flotte,  ville ønske jeg selv kunne passe dem 

Der er Angulus til voksne og de skulle være superlækre at gå i 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
EnGodMor skriver:

Herhjemme er vi ikke så sarte, vi køber vinter tøj i bilka samt h & m.

hvorfor? Jo fordi de holder børnene super varme og dejlig tørre på fødder og krop.

Her står den på Bilka flyverdragt til hende på 5 (første gang hun har fået en ny...- der var ingen i arvekassen ) og den lille på 2 har fået en flyverdragt af min gamle skolekammerat fra folkeskolen  

//Mette

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Aristocats

Carina:-) skriver:

Der er Angulus til voksne og de skulle være superlækre at gå i 

Ja, har et par ballerinaer derfra som godt nok har et par år på bagen efterhånden men er virkelig glad for dem  Har overvejet at købe et par Angulus støvler til mig selv, men synes desværre ikke de rigtigt laver den andefodsform mere og det "mønster" i læderet som jeg er så glad for Jeg ville 100 % gå i de børnestøvler hvis jeg så bare kunne passe dem 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Her har junior på snart 10, H&M vinterjakke, brugte colorkids skibukser og ecco støvler fra sidste år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.