Vintertøj - vinterstøvler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
21 svar
8 synes godt om
30. september 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Så er tiden kommet til, at der skal tænkes på vintergarderoben

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I køber til Jeres poder...

Jeg har drenge på 4 og 7 - måske nogle i samme situation lige kunne komme med lidt idéer og gode steder at shoppe

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Momselomse skriver:

Jeg har drenge på 4 og 7 - måske nogle i samme situation lige kunne komme med lidt idéer og gode steder at shoppe

På forhånd tak!

Min pige er godt nok noget yngre, men jeg har købt vintertøj på kids-world.dk 

De har ofte udsalg på alle mulige mærker, og så kan man betale med børnepenge, hvis man ikke lige har til det hele. 

Anmeld Citér

30. september 2016

Skouboe

Min yngste på 6 kan genbruge sit Isbjörn skitøj fra sidste år. Hun er en rigtig frossenpind, så jeg valgte at bruge lidt ekstra på hendes vinteroutfit. Hun har fået nye vinterstøvler med ekstra støtte fra Superfit (købt hos godesko.dk) samt et par forede gummistøvler, jeg ikke lige kan huske navnet på. Vi har også ski-handsker fra Reima, som jeg satser på kan genbruges i år. Om ikke andet kan hun passe storesøsters handsker, og så må storesøster have nogle nye.

Hun har lige arvet et sæt PDL regntøj fra sin søster, så der er vi også dækket ind. Jeg tror ikke at vi får brug for termo tøj i år, jeg har ihvertfald ikke købt noget endnu.

Storesøster kan genbruge sit skitøj fra Reima, ihvertfald i starten af vinteren, måske vi skal ud og have noget nyt til Januar udsalget, det kommer an på hvor meget substral hun drikker her i efteråret. Hun er nu (i en alder af 7 1/2) ved at være oppe i str 37 i sko, så hun har fået voksenstøvler fra Sorel, samt et par høje gummistøvler med uld-foer fra Bundgaard, begge dele fra Zalando mener jeg)

Hun har lige fået nyt regntøj fra Whistler her i foråret, så det regner jeg med at hun kan passe hele vinteren.

Der er spejderaften i Spejdersport her d. 6/10, så der regner jeg med at de begge skal have en fleece fra Didrikssons, når nu der er rabat.

Der er ingen af dem, der bryder sig om elefanthuer, så jeg regner med at sy nogle huer til dem i fleece/jersey og et halstørklæde, der kan varme halsen og kinderne, men som ikke trækkes fra hinanden, så de ikke risikerer at hænge fast. De er stadig i alderen, hvor de kan finde på at kravle i træer og alt muligt andet fjollet.

Anmeld Citér

30. september 2016

Lenchick

Momselomse skriver:

På forhånd tak!

Børnene her er 2 og 5. Begge har to flyverdragter - en fra Ver de Terre, købt i sommers på udsalg i deres egen webshop og en billig Mikk-Line, købt på udsalg hos kidsworld. 

Hende på 5 har vinterstøvler fra Bisgaard (læder med uldfor) og gummistøvler med uldfor, også fra Bisgaard. Ham på 2 har vinterstøvler fra Arauto Rap, læder med uldfor, og et par termostøvler fra Skofus. 

Begge børns vinterstøvler er samme model, som sidste år

Anmeld Citér

30. september 2016

Monski

Momselomse skriver:

På forhånd tak!

Vores på 2 og 6 har hhv vinterstøvler fra skofus og viking. Flyverdragterne er som altid fra didriksons

Anmeld Citér

30. september 2016

mor88

Momselomse skriver:

På forhånd tak!

Molo flyverdragt og Viking vinterstøvler til begge børn på hhv. 1 og 4 år  

Anmeld Citér

30. september 2016

Carina:-)

Molo Hummel og Minirodini i flyverdragt/skisæt/jakker/ termosæt/softshells/termodragter/vanter og huer.

Støvler er fra Angulus og Bisgaard.

De er 11 -8-4-4 og 9 mdr.

Shopper mest på nettet og der er det for det meste på mærkernes egne hjemmesider jeg handler. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Aristocats

Carina:-) skriver:

Molo Hummel og Minirodini i flyverdragt/skisæt/jakker/ termosæt/softshells/termodragter/vanter og huer.

Støvler er fra Angulus og Bisgaard.

De er 11 -8-4-4 og 9 mdr.

Shopper mest på nettet og der er det for det meste på mærkernes egne hjemmesider jeg handler. 

Hvad for nogle Angulus? Vil også gerne købe Angulus til mine men er bange for at de ikke er varme nok. Alle dem jeg har kigget på har foer, men er stadig ikke sikker på hvilke jeg skal vælge i forhold til varme. Overvejer stærkt disse   http://www.angulus.dk/shop/girls/boots/tex-boot-w-zipper-2369-101/bordeaux-25442544/ men er som sagt stadig lidt i tvivl om varmen, så ville være godt med nogle erfaringer  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84
Monski skriver:

Vores på 2 og 6 har hhv vinterstøvler fra skofus og viking. Flyverdragterne er som altid fra didriksons

Hvilken model skal man have udkig efter af deres flyverdragter?  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Tascha26

Momselomse skriver:

På forhånd tak!

Herhjemme har datteren på knapt 5 år to stk molo flyverdragter, en wheat vinterjakke, et par angulus vinterstøvler til pænt brug og et par skofus goretex til børnehaven og et par termogummistøvler til børnehaven. Derudover 2 sæt hue og luffer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.