Min yngste på 6 kan genbruge sit Isbjörn skitøj fra sidste år. Hun er en rigtig frossenpind, så jeg valgte at bruge lidt ekstra på hendes vinteroutfit. Hun har fået nye vinterstøvler med ekstra støtte fra Superfit (købt hos godesko.dk) samt et par forede gummistøvler, jeg ikke lige kan huske navnet på. Vi har også ski-handsker fra Reima, som jeg satser på kan genbruges i år. Om ikke andet kan hun passe storesøsters handsker, og så må storesøster have nogle nye.
Hun har lige arvet et sæt PDL regntøj fra sin søster, så der er vi også dækket ind. Jeg tror ikke at vi får brug for termo tøj i år, jeg har ihvertfald ikke købt noget endnu.
Storesøster kan genbruge sit skitøj fra Reima, ihvertfald i starten af vinteren, måske vi skal ud og have noget nyt til Januar udsalget, det kommer an på hvor meget substral hun drikker her i efteråret. Hun er nu (i en alder af 7 1/2) ved at være oppe i str 37 i sko, så hun har fået voksenstøvler fra Sorel, samt et par høje gummistøvler med uld-foer fra Bundgaard, begge dele fra Zalando mener jeg)
Hun har lige fået nyt regntøj fra Whistler her i foråret, så det regner jeg med at hun kan passe hele vinteren.
Der er spejderaften i Spejdersport her d. 6/10, så der regner jeg med at de begge skal have en fleece fra Didrikssons, når nu der er rabat.
Der er ingen af dem, der bryder sig om elefanthuer, så jeg regner med at sy nogle huer til dem i fleece/jersey og et halstørklæde, der kan varme halsen og kinderne, men som ikke trækkes fra hinanden, så de ikke risikerer at hænge fast. De er stadig i alderen, hvor de kan finde på at kravle i træer og alt muligt andet fjollet.
Anmeld
Citér