Blev der lige slettet en tråd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2016

God-mor

Syntes egentlig det er for dårligt at tråde bare slettes uden videre. Det var nogle fine svar TS havde fået, og man bruger tid på at sidde og sætte sig ind i problemstillingen og komme med et velformuleret svar og så slettes hele tråden uden forklaring? Ikke i orden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2016

Benjamins'mor

Undrede mig også en del, var i eftermiddag lige inde for at se om der var kommet nye svar og kunne bare ikke finde tråden. Gik ind i forskellige kategorier og tjekkede, for tænkte, det kan da ikke passe. 

Synes det er forkert at en tråd kan blive slettet, når folk ikke kan få lov at få slettet gamle billeder, navne etc. 

Anmeld Citér

30. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Kan man komme i kontakt med admin og spørge, om der kan være sket en fejl? Jeg vil nødigt tro, det kan være sket med fuldt overlæg. 

Anmeld Citér

30. september 2016

Kay

Mor og meget mere skriver:

Kan man komme i kontakt med admin og spørge, om der kan være sket en fejl? Jeg vil nødigt tro, det kan være sket med fuldt overlæg. 

Du kan evt "anmelde" dette opslag så ser moderatorer det med sikkerhed 

Anmeld Citér

30. september 2016

Camellia

Havde ellers set frem til at høre hvordan de kom igennem dagen

Anmeld Citér

30. september 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

I behøver ikke anmelde ,vi er igang med at undersøge hvad der er sket.  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Lucinde skriver:

Det er virkelig irriterende at bruge tid og tanker på at skrive svar, når tråden bliver slettet. Det giver da ingen mening - spild af min tid.

Vi to har ikke været helt "enige" i denne tråd, men det basale er vi i hvert fald enige om. Du og jeg har begge lagt tanker i vores svar til TS og det virker i den grad demotiverende og respektløst når tråden så slettes uden videre???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.