Blev der lige slettet en tråd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.990 visninger
16 svar
52 synes godt om
30. september 2016

Sprit25

Blev tråden:  eks-kone hjem til kaffe lige slettet? 

Det vidste jeg slet ikke man kunne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2016

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Blev tråden:  eks-kone hjem til kaffe lige slettet? 

Det vidste jeg slet ikke man kunne

Jeg sad også og udtænkte noget (mere eller mindre) begavet, og så VUPS var tråden væk.

Jeg synes i øvrigt, at man har ret til at invitere gæster i sit eget hjem uden forudgående godkendelse, og derudover er det vel manden, der bør have mest i klemme hos ekskonen, ikke den nye kæreste. Hvis min mand skulle have en ekskæreste på besøg, ville jeg dog gerne nå at rydde op inden - og måske købe blomster eller noget andet overskudsagtig! ��

Anmeld Citér

30. september 2016

Bshizzle

Og så undrer man sig over at så mange andre ik har den mulighed for at få slettet en tråd 

Men ja.. Den forsvandt pludseligt?? 

Jeg var faktisk igang med at læse alles svar! 

Anmeld Citér

30. september 2016

Carina:-)

Hmm tråde må som udgangspunkt ikke slettet og kan kun slettes af moderators så det undre også mig.

Anmeld Citér

30. september 2016

Janey

Profilbillede for Janey

hvis det kun er moderator, der kan slette en tråd, så kan trådstarter vel selv have slettet tråden, hvis hun er moderator. (jeg aner ikke hvor mange moderators der er på siden)

Anmeld Citér

30. september 2016

Sprit25

Abracadabra skriver:

Jeg sad også og udtænkte noget (mere eller mindre) begavet, og så VUPS var tråden væk.

Jeg synes i øvrigt, at man har ret til at invitere gæster i sit eget hjem uden forudgående godkendelse, og derudover er det vel manden, der bør have mest i klemme hos ekskonen, ikke den nye kæreste. Hvis min mand skulle have en ekskæreste på besøg, ville jeg dog gerne nå at rydde op inden - og måske købe blomster eller noget andet overskudsagtig! ��

Barbere ben og tage en kjole på måske

Anmeld Citér

30. september 2016

Sprit25

Skønt! Så har jeg ikke mistet forstanden! 

Anmeld Citér

30. september 2016

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Barbere ben og tage en kjole på måske

Ja, man 'opper' sig lige, når der dukker ekskærester op!

Men der er jo altid en grund til, at parforholdet ikke holdt, skal man huske på. Der er jo rationelt set meget sjældent grund til jalousi eller stor usikkerhed. 

Konklusionen på denne tråd må være, at TS fra den anden tråd er moderator på baby.dk!

Anmeld Citér

30. september 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Det er virkelig irriterende at bruge tid og tanker på at skrive svar, når tråden bliver slettet. Det giver da ingen mening - spild af min tid.

Anmeld Citér

30. september 2016

Sprit25

Håber lidt hvis det er moderator, at denne får frataget tjansen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.