når man ikk er sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Heidi.

T24/10-09 skriver:

hej, jeg ville lige høre om i ville fortælle faren til barnet når du har født at man har født nu?? han har sagt tidligere han ikk ønsker og vide noget før vi skal ha taget boldprøver? men ville i skrive en lille besked når i ´hade født afligevel??

36+5

Jeg ville til hver en tid meddele ham det. Selvom han opføre sig som en idiot, er det hans barn og han har ret, og pligt til at vide det..

Så jeg ville fortælle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

forår

T24/10-09 skriver:

ønsker han heller ikk ha noget med barnet og gør?

nej faren til min lille prinsesse ønsker intet med hende at gøre. det er ihvertfald det han giver udtryk for på nuværende tidspunkt. Han har osse valgt ikke at anderkende faderskabet, så vi skal osse ha taget blodprøver efter hun er født....måske han ændre sin mening når det kommer til at stå sort på hvidt at han er faren...men det må tiden jo vise.

Anmeld

1. oktober 2009

N&J

Altså jeg stod i samme dilemma inden Nikita blev født, men havde forinden bestemt mig for at selvfølgelig skulle han vide det...så da jeg havde født (vi var ikke på talefod, så jeg havde købt et sim kort med taletid på) sendte jeg et billede med teksten at i dag kl. 11.02 kom din datter til verden.. altså uanset hvad så følte jeg at det skyldte jeg min datter.. jeg har ikke fortrudt min beslutning.. men jeg tror man skal gøre op med sig selv, hvem man gør det for og samtidig når man ligger der bagefter med noget som man i fællesskab har skabt uanset hvad der er sket siden.. så er det svært  ikke at ville dele det, fordi man (jeg havde ihvertfald og har stadig) svært ved at forstå hvordan man da ikke vil have den vidunderlige lille skabning...

Knuz fra Jane

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

forår skriver:

nej faren til min lille prinsesse ønsker intet med hende at gøre. det er ihvertfald det han giver udtryk for på nuværende tidspunkt. Han har osse valgt ikke at anderkende faderskabet, så vi skal osse ha taget blodprøver efter hun er født....måske han ændre sin mening når det kommer til at stå sort på hvidt at han er faren...men det må tiden jo vise.

sådan er faren detsværre også her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.