når man ikk er sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej, jeg ville lige høre om i ville fortælle faren til barnet når du har født at man har født nu?? han har sagt tidligere han ikk ønsker og vide noget før vi skal ha taget boldprøver? men ville i skrive en lille besked når i ´hade født afligevel??

36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

memuffin

T24/10-09 skriver:

hej, jeg ville lige høre om i ville fortælle faren til barnet når du har født at man har født nu?? han har sagt tidligere han ikk ønsker og vide noget før vi skal ha taget boldprøver? men ville i skrive en lille besked når i ´hade født afligevel??

36+5

næ jeg ville ikke sige noget ... han har jo selv mældt ud at han ikke ønsker at vide det..

Anmeld

1. oktober 2009

DortheSimonsen

T24/10-09 skriver:

36+5

Personligt ville jeg ikke.
Hvis han har meldt ud at han ikke vil være der, før der er blevet taget blodprøver.
Så går jeg ud fra, at det er faderskabstest, ikke?

Anmeld

1. oktober 2009

forår

Jeg gør det ikke når jeg har født, men vi har osse samme arbejdsplads, så han får oplysningen alligevel ved jeg.
Der kommer et opslag op på en opslagstavle når der er nogen der har født.

Men jeg tror nu ikke jeg ville gøre det alligevel, hvis vi ikke arbejdede samme sted.

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

forår skriver:

Jeg gør det ikke når jeg har født, men vi har osse samme arbejdsplads, så han får oplysningen alligevel ved jeg.
Der kommer et opslag op på en opslagstavle når der er nogen der har født.

Men jeg tror nu ikke jeg ville gøre det alligevel, hvis vi ikke arbejdede samme sted.

ønsker han heller ikk ha noget med barnet og gør?

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

jeg ville sende en mail/sms/brev Hvor jeg bare skrev at barnet er født, kønnet, og det valgte navn.... en slags åben invitation, uden direkte at invitere...

Husk dog blot at srive at du ikke forventer han møder op, da du jo godt ved han ikke ønsker at deltage, men at du synes han skulle have informationen....

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mariamiss6 skriver:

jeg ville sende en mail/sms/brev Hvor jeg bare skrev at barnet er født, kønnet, og det valgte navn.... en slags åben invitation, uden direkte at invitere...

Husk dog blot at srive at du ikke forventer han møder op, da du jo godt ved han ikke ønsker at deltage, men at du synes han skulle have informationen....

ja det vil jeg gør

Anmeld

1. oktober 2009

Diana...

Ja jeg ville skrive en besked til faderen at jeg havet født hvis det var mig   uanset om faderen vil eller ej så synes jeg de har krav på at vide det.

knus

Anmeld

1. oktober 2009

MorTilGustav

Jeg står selv i samme dilemma og ved ikke helt hvad jeg skal gøre når jeg har født... Faderen vil ikke kendes ved vores søn før der er lavet en test og vil ikke være en del af hans liv her i starten, siger han.. Han har sagt, han vil foretrække at jeg ikke skriver ham på som far til barnet (selvom han VED jeg SKAL gøre det når jeg er sikker på det er ham) og derved er han villig til at opgiv alle rettigheder mht barnet. Dét synes jeg er SÅ lavt og jeg har haft meget had til ham pga dette.. Derfor er jeg i kæmpe dilemma omkring det med fødslen.. For jeg er ret sikker på jeg vil være så ufattelig lykkelig og vil ønske at dele det med ALLE (også ham), selvom jeg nuher føler han ikke "fortjener det" og jeg nok burde være kold i røven (som han er)... Det er ikke let! Hvordan har du det med ham?

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Cecilia84 skriver:

Jeg står selv i samme dilemma og ved ikke helt hvad jeg skal gøre når jeg har født... Faderen vil ikke kendes ved vores søn før der er lavet en test og vil ikke være en del af hans liv her i starten, siger han.. Han har sagt, han vil foretrække at jeg ikke skriver ham på som far til barnet (selvom han VED jeg SKAL gøre det når jeg er sikker på det er ham) og derved er han villig til at opgiv alle rettigheder mht barnet. Dét synes jeg er SÅ lavt og jeg har haft meget had til ham pga dette.. Derfor er jeg i kæmpe dilemma omkring det med fødslen.. For jeg er ret sikker på jeg vil være så ufattelig lykkelig og vil ønske at dele det med ALLE (også ham), selvom jeg nuher føler han ikke "fortjener det" og jeg nok burde være kold i røven (som han er)... Det er ikke let! Hvordan har du det med ham?

jeg er skuffet over faren til mit barn. ( han var ikk planlagt) men han gik fra miig da jeg fortalt jeg var gravid men valgt og beholde barnet og fortryder ikk men han siger at det ikk er hans søn og vil ikk snakke med miig , jeg skal bare lade ham være siger han , han vil føst snakke med miig når boldprøverne er taget jeg har skrervet ham på!! selv om han prøvet alt så jeg ikk gjorde han ville hha jeg skulle skrive ukendt men ku han godt glemme men jeg hader miig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.