Brug for trøstende ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Hmm vil lige sige at min søn altså bestemt ingen evne har til at tage fra når han falder og han er altså næsten gående. 

Som lille da han selv satte sig var den såkaldte evne altså heller ikke voldsomt til stede. 

Og han er helt normal i udvikling. Så ved ikke hvor du har det fra?

til ts. Ro på. Børn kan klarer meget. Min dreng er faldet ned fra min seng med hovedet først. Hold nu op en forskrækkelse og var sikker på han havde brækket nakken og hovedet og ryggen. Men han kom intet til udover en stor blå bule i panden.  

han er også falder ned af sofaen hvor han bankede hovedet ind i sofabordet. Igen slap han med en bule

Det er altså ikke normalt at han på ingen måde kan tage fra hvis han kan gå og sætte sig op selv. 

Spørg enhver fysioterapeut eller børne motorik ekspert. Naturen er så snart indrettet at børns refleks til at tage fra udvikles inden de kan gå sidde mv. 

Selvfølgelig slår de sig stadig men der er forskel på at tage fra eller bare falde fuldstændig ukontrolleret med hovedet direkte i gulvet 

der kan selvfølgelig stadig ske uheld ligesom for alle andre. 

Jeg tror altså dit barn har refleksen har du testet med en stor bold som jeg skrev. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Min søn på 6 måneder er begyndt at sidde selv iaften mistede han så lige balancen det eneste side hvor der ikke var puder og de bløde gulv brikker ved ikke lige hvad de kaldes? Men han knalder så sit hoved direkte i gulvet og der lyder et ordenligt bom han begynder og græde men er heldigvis nem at trøste - hvor meget kan de tåle de små pus er så ked af det os selvom han virker ok 

Det gør min søn også, og jeg forsikre dig, den sker der ikke noget ved. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym

Mariehøne123 skriver:

Det er altså ikke normalt at han på ingen måde kan tage fra hvis han kan gå og sætte sig op selv. 

Spørg enhver fysioterapeut eller børne motorik ekspert. Naturen er så snart indrettet at børns refleks til at tage fra udvikles inden de kan gå sidde mv. 

Selvfølgelig slår de sig stadig men der er forskel på at tage fra eller bare falde fuldstændig ukontrolleret med hovedet direkte i gulvet 

der kan selvfølgelig stadig ske uheld ligesom for alle andre. 

Jeg tror altså dit barn har refleksen har du testet med en stor bold som jeg skrev. 

Den er testet og refleksen har han. Han har bare så meget fart over feltet at han sjældent tager fra når han falder. 

Så sent som igår faldt han direkte på snotten. 

Han følges af fysioterapeuter pga noget andet og de siger også han er helt som han skal være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.