Mariehøne123 skriver:
Kan han selv sætte sig op? For det er netop en af årsagerne til man ikke må hjælpe dem op og sidde før de selv kan. Deres balance og evne til at tage fra skal være udviklet før de må sætte sig op.
Du kan evt teste hans evner ved at lægge ham på maven på en stor pilates bold og køre den fremad så han ryger ned med hovedet. Hvis han tager fra er evnen ved at være udviklet.
Når det er sagt skal det nok gå. Min sundhedsplejerske sagde at man skulle søge læge hvis de faldt fra noget højere end dem selv ellers bare holde øje.
Hmm vil lige sige at min søn altså bestemt ingen evne har til at tage fra når han falder og han er altså næsten gående.
Som lille da han selv satte sig var den såkaldte evne altså heller ikke voldsomt til stede.
Og han er helt normal i udvikling. Så ved ikke hvor du har det fra?
til ts. Ro på. Børn kan klarer meget. Min dreng er faldet ned fra min seng med hovedet først. Hold nu op en forskrækkelse og var sikker på han havde brækket nakken og hovedet og ryggen. Men han kom intet til udover en stor blå bule i panden.
han er også falder ned af sofaen hvor han bankede hovedet ind i sofabordet. Igen slap han med en bule 
Anmeld
Citér