Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind tak for jeres svar
Mit valg er kommet til Reima dragten, så det bliver den min dreng skal løbe rundt i til vinter.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldlok88 skriver: Jeg køber hummel Sidste købte jeg hummel til min søn og der har Ingen problemer været med den, overhovedet.. Og man kan slet ikk se på den at den er brugt.. Samtidig er der en elefanthue i selve flyverdragten (som selvfølgelig kan tages af) udover den alm hue
Jeg køber hummel
Sidste købte jeg hummel til min søn og der har Ingen problemer været med den, overhovedet.. Og man kan slet ikk se på den at den er brugt.. Samtidig er der en elefanthue i selve flyverdragten (som selvfølgelig kan tages af) udover den alm hue
Ja, det med elefanthuen syntes jeg også lød meget smart
Her svæger vi til racoon
Jems skriver: Her svæger vi til racoon
Jeg har lige googlet Racoon flyverdragter, de er også vildt flotte. Men Wauw de er dyre
Vi brugte Didriksons, indtil pigerne blev så store at de hellere ville have skitøj. Nu har min ældste så Reima skitøj, og den lille er en frossenpind, så hun har fået Isbjörn.
Cassiopeia skriver: Jeg har lige googlet Racoon flyverdragter, de er også vildt flotte. Men Wauw de er dyre
De har ofte pop up shops hvor du får dem til halv pris og lagersalg hvor man kan få dem til 350 kr
Sidst købte jeg en Mikk-Line Oxford som her, der har vundet test som bedst i den lave prisklasse. Den holder hende både tør og varm, og så sparer du en del.
Her er også en fin hjælpe til at finde en god flyverdragt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128