Flyverdragt - Hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken flyverdragt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.940 visninger
17 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2016

Cassiopeia

Hey,

Jeg er ved at kikke efter flyverdragt til min yngste. Men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om det skal være en Reima eller Hummel.

Hvad er det mas siger er det bedste indenfor vandsøjletryk mm.

Jeg har fundet to dragter, som jeg syntes er søde og prisen er den samme.

Håber nogen kan hjælpe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2016

Chantie

Synes Hummel er pænest. Men er overbevist om reimas holder bedre. 

Især hvis du ikke vasker den for ofte. 

Anmeld Citér

25. september 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Ville til hver en tid vælge reima frem  for hummel da reimas har en bedere pasform og nemmere at bevæge sig i hummels kan godt være stive i det. 

Og sørg for at den har et vandsøjle tryk på mellem 8000 og 10000 helst ikke under 8000. Vis den skal kunne holde vand 

Her køber vi ofte mikk-line flyverdragt  

Anmeld Citér

25. september 2016

Babilooo

Molo, Hummel og andre flyverdragter kan være flotte. Men Alle pædagoger jeg har talt med har anbefalet Reima især til de mindste der er meget på jorden. De holder tæt og er altid varme. Og har i de år jeg kan huske vundet bedst i test.

Anmeld Citér

25. september 2016

Babilooo

anna111 skriver:

Ville til hver en tid vælge reima frem  for hummel da reimas har en bedere pasform og nemmere at bevæge sig i hummels kan godt være stive i det. 

Og sørg for at den har et vandsøjle tryk på mellem 8000 og 10000 helst ikke under 8000. Vis den skal kunne holde vand 

Her køber vi ofte mikk-line flyverdragt  

Præcis.. Og det tal er omkring 15000 på Reima tec flyverdragter og kun omkring 8000 for Molo.det gør en forskel. Det betyder hvor våde og kolde børnen bliver.

Anmeld Citér

25. september 2016

Tascha26

Smølfine123 skriver:

Præcis.. Og det tal er omkring 15000 på Reima tec flyverdragter og kun omkring 8000 for Molo.det gør en forskel. Det betyder hvor våde og kolde børnen bliver.

Molos er 10.000

Anmeld Citér

25. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Cassiopeia skriver:

Hey,

Jeg er ved at kikke efter flyverdragt til min yngste. Men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om det skal være en Reima eller Hummel.

Håber nogen kan hjælpe 

Jeg har i år valgt hummel til min datter, den model der hedder play.

Den er vandtæt med et vandsøjletryk på 10.000 mm og har en åndbarhed på 5.000 g.

Og så går lynlåsen langt ned i benet, så den er dejlig nem at tage på selv. - Hvis det altså ikke var fordi min datter er hunderæd for den 

Anmeld Citér

25. september 2016

Heksemutter

Vi køber Reima tec, og er yderst tilfredse med den - vi har lige købt den samme model for 3. gang.

De kan i øvrigt ofte købes billigt brugt - denne gang har jeg givet en flad 50'er.

Anmeld Citér

25. september 2016

Guldlok88

Jeg køber hummel 

Sidste købte jeg hummel til min søn og der har Ingen problemer været med den, overhovedet.. Og man kan slet ikk se på den at den er brugt.. Samtidig er der en elefanthue i selve flyverdragten (som selvfølgelig kan tages af) udover den alm hue 

Anmeld Citér

25. september 2016

Rsa

Cassiopeia skriver:

Hey,

Håber nogen kan hjælpe 

REIMA... de holder bedre og er bare kram - vi startede ud med en Hummel til min datter, da hun var 1 år, den var ikke tæt og ikke særlig varm. lige siden, de sidste 5 vintre, har vi sværget til reima og de dur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.