dårlig NF tal. Moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Tak for lidt succes historier 

Fik tager moderkagebiopsi igår morges, og de ville ringe med svar engang i næste uge  puuh det virker som lang ventetid lige pludselig 

Håber i har fået et positivt svar! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Lunae

Anonym skriver:

Mit nf tal ligger på 1:134 og blodprøven sagde sygeplejerske bare var okay, mens babys nakkefold var 4,2 mm ,

Som sund og rask par på 23&24 kom vi jo i høj risiko gruppen og skal nu have moderkagebiopsi ?

Søger succes historier fra andre

Har helt tabt modet 

Jeg har to veninder, som begge også skulle have moderkagebiopsi. Den ene i starten af 20'erne. Den anden i midten af 20erne. Begge fik lavet biopsien og alt var normalt. De har i dag to lækre drenge

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Anonym trådstarter

I sjældne tilfælde kan biopsien ikke give et klart svar... Og vi var jo så uheldige at det jo var os, så vi har begge været afsted for at få taget blodprøve så den kan blive dna og gentestet om vi har et genfejl eller mutation eller bærer af en kromoson fejl som vi giver videre til barnet.. 

Så alt i alt er det meget høj risiko for barnet er sygt når det kommer så langt ud... Håber på endelig svar på mandag da det er 14 dage siden vi fik dårlige tal så vil bare gerne have det overstået nu... Er snart 15 uger henne.. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Mortilsnart4

Mit nf tal ligger på 1:134 og blodprøven sagde sygeplejerske bare var okay, mens babys nakkefold var 4,2 mm ,

Som sund og rask par på 23&24 kom vi jo i høj risiko gruppen og skal nu have moderkagebiopsi ?

Søger succes historier fra andre

Har helt tabt modet 

Mit 4 barn 1:86 var min risiko for trision 18

hun var sund og rask 

jeg var 29

Anmeld Citér

2. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

I sjældne tilfælde kan biopsien ikke give et klart svar... Og vi var jo så uheldige at det jo var os, så vi har begge været afsted for at få taget blodprøve så den kan blive dna og gentestet om vi har et genfejl eller mutation eller bærer af en kromoson fejl som vi giver videre til barnet.. 

Så alt i alt er det meget høj risiko for barnet er sygt når det kommer så langt ud... Håber på endelig svar på mandag da det er 14 dage siden vi fik dårlige tal så vil bare gerne have det overstået nu... Er snart 15 uger henne.. 

Pyha hvor er det bare en voldsom omgang! Krydser alt hvad jeg kan for et godt svar i morgen! 

Kæmpe kram herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.