dårlig NF tal. Moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.180 visninger
14 svar
4 synes godt om
22. september 2016

Anonym trådstarter

Mit nf tal ligger på 1:134 og blodprøven sagde sygeplejerske bare var okay, mens babys nakkefold var 4,2 mm ,

Som sund og rask par på 23&24 kom vi jo i høj risiko gruppen og skal nu have moderkagebiopsi ?

Søger succes historier fra andre

Har helt tabt modet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Mit nf tal ligger på 1:134 og blodprøven sagde sygeplejerske bare var okay, mens babys nakkefold var 4,2 mm ,

Som sund og rask par på 23&24 kom vi jo i høj risiko gruppen og skal nu have moderkagebiopsi ?

Har helt tabt modet 

Har ikke selv erfaring med det. Men ville ikke bare smutte videre uden en trøste krammer 

Anmeld Citér

22. september 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Har helt tabt modet 

Med min yngste datter Elina fik vi tallet 1:2 og nf var forstørret (4,1) og der var for meget fostervand. Hun bliver 4 år på mandag og er helt perfekt.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

22. september 2016

tarkoflen

Pyha det må ikke være rart! Jeg håber du kan berolige dig selv lidt med at der skal fødes 133 andre børn uden ds før at dit barn er det barn med ds. Det kan selvfølgelig ske, men sandsynligheden er heldigvis ikke så stor. 

Kæmpe kram til dig

Anmeld Citér

22. september 2016

Maalene

Åhh, det er slet ikke rart at få sådan en besked - håber alt er i skønneste orden

En fra min terminsgruppe fik tallet 1:3 og har fået svar på hendes biopsi - og ALT er som det skal være

En af mine veninder fik også 1:3 og har en sund og rask søn i dag

Anmeld Citér

22. september 2016

Cematram

Jeg har en veninde der fik tallene 1:69 de fik også moderkagebiopsi som viste en sundt og raske dreng.  Han har dog hørenedsættelse på det ene øre men tror ikke det har noget med det at gøre.  Så held og lykke med det hele.

Fik selv en dreng med Downsyndrom før man begyndte på NF scanninger der var jeg 29. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Mortilsnart4

Anonym skriver:

Har helt tabt modet 

Mit sidste barn( 4barn )  fik jeg 1:86 til nf med risiko for trision 18  

fik lavet moderkagebio dagen efter og alt var normalt i dag har jeg en dejlig rask datter på 7 mdr som lige er begyndt at kravle ��

Anmeld Citér

23. september 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Har helt tabt modet 

Sidste gang fik jeg 1:57 og har en helt normal lækker snorksovende unge liggende i tremmesengen.

Jeg fravalgte biopsi og fik lavet en Harmony, biopsi er dog lidt mere sikker.

Held og lykke.

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for lidt succes historier 

Fik tager moderkagebiopsi igår morges, og de ville ringe med svar engang i næste uge  puuh det virker som lang ventetid lige pludselig 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Tak for lidt succes historier 

Fik tager moderkagebiopsi igår morges, og de ville ringe med svar engang i næste uge  puuh det virker som lang ventetid lige pludselig 

Hvordan er det gået med prøven? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.