Sidste hold tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Kaufie

Har jeres 2-årige fået det sidste hold tænder?

William er ved at få alle 4 på en gang - jeg opdagede det lige i aftes under tandbørstningen - den ene er brudt igennem - og de tre andre steder er der store buler med delvis gennembrudte tænder.

Det forklarer så at hans nummer også har haft tildens til at blive meget hurtigt rød. Han gik meget langsomt hjem fra dp i går - netop fordi han har store røde plamager, der bare er så ømme. Virkelig svært at vaske ham med klude/vat, så han kommer i brusebad et par gange om dagen - og så er bleen fyldt op med kogtvandsklude

Bette pus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Nadi

Jeg kigger og kigger, men det ser ikke ud til at de er brudt igennem. Men det er nemlig også fordi jeg synes Ollie's numse har tenderet til at blive noget rød her på det sidste (flere måneder nu synes jeg), men der er ingen tegn på tænder.
De er der sikkert bare en dag uden jeg opdager det!

Åh stakkels barn! Fik lige et billede af en vraltende William. Håber det heler hurtigt så han igen er fit for fight

Anmeld

1. oktober 2009

Kaufie

Han fik lov at gå en halv times tid i aftes uden ble - og der kunne man virkelig se at han forsøgte at gå og skræve, så de ømme områder ikke gned op af hinanden.... Overvejer om det ville være en idé at prøve pudder? Men nej - holder mig til kludene en dags tid endnu - så må vi se om ikke det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.