37+0??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

det der må de ikk gør ondt , har jeg altså sagt til min jmd og sygehuset de gør men de siger det er nomalt jeg har mega mens smerter når jeg har plukveer

ja men en plukve gør ikke ondt på en måde som man ikke kan holde ud... en rigtig vee, den får dig til at stoppe op, også går du ikke længere, for den gør ondt... ikke for at skræmme dig, men så er du forberedt.. en vee gør 100 gange mere ondt end en plukve.. ihvert fald når de er taget til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

ja men en plukve gør ikke ondt på en måde som man ikke kan holde ud... en rigtig vee, den får dig til at stoppe op, også går du ikke længere, for den gør ondt... ikke for at skræmme dig, men så er du forberedt.. en vee gør 100 gange mere ondt end en plukve.. ihvert fald når de er taget til...

hehe glæder miig bare så må jeg tag smerten med

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

hehe glæder miig bare så må jeg tag smerten med

det er jo det.. der kommer jo noget godt ud af det...

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

det er jo det.. der kommer jo noget godt ud af det...

jep

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

karina22 skriver:

Tak, Karina. Glæder mig allerede enormt til veerne Griner...

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Når man kommer til uge 37+0 så er sutte refleksen udviklet helt. Så du kan få mulighed for og amme og evt give sut til trøst.
Jeg fødte dog 35+2 og kunne stadog godt amme.

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Og ikke mindst skal du have den tanke inde i dit hovede at du glæder dig til og føde. Du behøver ikke og være bange som sådan, du ved ikke hvad det er du skal i gennem. Ud over at det selvfølgelig gøre ondt! "Det skal gøre ondt, før det gør godt", det tænkte jeg under fødslen.
Jeg ville til hver en tid gøre det igen, det sagde jeg også lige bagefter!

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

Tak, Karina. Glæder mig allerede enormt til veerne Griner...

he he... undskyld...  det er på en god måde... der kommer jo noget vildt fantastisk ud af det..
kan du så få nogen veer, så du kan komme af med den store fine mave, og du kan få din lille guldklump i armene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.