37+0??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

syns det lidt sjovt det der med at folk siger de sidste uger går så langsomt. jeg syns tiden går mega hurdig.  og jeg har en ide om jeg ikk går over tiden

det er da dejligt den ikke gør det, mange er bare så spændte at man næsten ikke kan vente med at se den lille.. syntes enlig heller ikke det gik langsomt for mig, men fødte også 17 dage før.. så nåede ikke at få de sidste hårde uger med den STORE mave.. men tror den var gået langsom hvis jeg sku gå tre uger mere da jeg ventede nichlas, så er lidt spændt på denne gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

det er da dejligt den ikke gør det, mange er bare så spændte at man næsten ikke kan vente med at se den lille.. syntes enlig heller ikke det gik langsomt for mig, men fødte også 17 dage før.. så nåede ikke at få de sidste hårde uger med den STORE mave.. men tror den var gået langsom hvis jeg sku gå tre uger mere da jeg ventede nichlas, så er lidt spændt på denne gang..

er godt nok også ved og være godt spændt på og møde ham glæder miig mega. og nyder min mave den sidste tid hehe

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

er godt nok også ved og være godt spændt på og møde ham glæder miig mega. og nyder min mave den sidste tid hehe

dejligt... du har også fået en stor flot mave..

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

dejligt... du har også fået en stor flot mave..

mange tak men lidt nervøs er jeg også har jo ikk prøvet veer før og de sidste dage har min krop vært underlig

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

mange tak men lidt nervøs er jeg også har jo ikk prøvet veer før og de sidste dage har min krop vært underlig

det kan da godt være at din krop er ved at gøre klar til at han skal ud...  har du haft mange plukveer??

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

det kan da godt være at din krop er ved at gøre klar til at han skal ud...  har du haft mange plukveer??

jeg har rigtig mange, og nogle gange smerter lige nede under maven

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

jeg har rigtig mange, og nogle gange smerter lige nede under maven

da jeg gik igang første gang fik jeg en smerte i underlivet som ikke gik væk... av av....

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

da jeg gik igang første gang fik jeg en smerte i underlivet som ikke gik væk... av av....

hehe jeg vil bare gerne ha det overstået men jeg er også mega bange for og føde. uha og når min krop opføre sig sådan bliver jeg så nervøs!

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

hehe jeg vil bare gerne ha det overstået men jeg er også mega bange for og føde. uha og når min krop opføre sig sådan bliver jeg så nervøs!

det er jo en smerte man skal igennem, jeg fik kejsersnit med nichlas, så jeg er også drøn nervøs for fødslen. jeg ved i det mindste hvordan veer mærkes, men jeg tror ikke du er  i tvivl, for de gør ondt...plukveer er jo til at leve med, men de må ikke gøre ondt..,

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

det er jo en smerte man skal igennem, jeg fik kejsersnit med nichlas, så jeg er også drøn nervøs for fødslen. jeg ved i det mindste hvordan veer mærkes, men jeg tror ikke du er  i tvivl, for de gør ondt...plukveer er jo til at leve med, men de må ikke gøre ondt..,

det der må de ikk gør ondt , har jeg altså sagt til min jmd og sygehuset de gør men de siger det er nomalt jeg har mega mens smerter når jeg har plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.