Jeg øsnker mig barn nr.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Tak. Indtil videre afventer vi stadig lidt da vi kun lige har ramt 12 uge og skal til skanning på fredag. Så førend planlægger vi ikke så meget. Med tiden og hvis tingene går som det skal er der selvfølgelig nogle praktiske ting som bil der skal løses og det har vi hele tiden vidst. Det første halvandet år skal en baby jo sove i vores værelse så der har vi også tid til at indrette os hvad det angår. Men vi ved jo også at tilpasse sig det blir man jo nødt til når situationen er der så det skal vi nok finde ud af. Det skal i hvert fald ikke være det praktiske der begrænser os, men derimod er ønsket om en stor familie det som skal være afgørende.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke at 4 bærn også er rigtig rigtig mange, synes jeg, men igen det kommer jo an på hvad man sammenligner med. Men hold op hvor vil jeg også gerne prøve det hele igen, især fordi jeg kun har født en gang vaginalt og jeg synes det var den fedeste oplevelse, men også hård og smertefuld selvfølgelig, men nøøøj hvor vil jeg gerne gøre det igen, få den lille baby op på brystet og bare nyde den første dejlige tid med nyfødt, barsel og masser af familie besøg der kommer for at se lille ny og ALT det der høre med. Det er bare så stort at opleve. Men jeg skal virkelig igang med at overtale manden til endnu et barn hvis det skal realiseres. Og ja det praktiske finder man jo nok id af hen af vejen. Vi har bare ikke så mange penge til en evt. Ny bil med plads til 7, så der skal virkelig spares sammen hvis det er. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Da jeg var 33 fik vi vores tredie barn og ka huske jeg ved fødslen sagde. Det her gør jeg ikke igen. Vi var afklaret indtil for 4 mdr siden omkring dette. Nu er jeg gravid igen  da vi pludselig blev enige om at vi ville fortryde ik at få en mere. Fylder 37 til november så måske er det lidt  panik inden udløbsdato men ved jo vi aldrig ville fortryde et barn mens sandsynligheden for at fortryde ik at få barn nr 4 er meget sandsynlig. Så ja man har en holdning til man evt ombestemmer sig og ja har da også en storesøster der sidste år fik sit 4. barn i en alder af 41. Der kan ske meget i ens liv der gør man tager nogle nye beslutninger og I ka da vist godt nå at ændre holdning eller også forbliver I bare afklaret med at I har de børn I ønsker jer nu.

Hvor langt er der mellem alle dine børn og hvilke køn er de?

Anmeld Citér

13. september 2016

CC79

Profilbillede for CC79
Mor til 4

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke at 4 bærn også er rigtig rigtig mange, synes jeg, men igen det kommer jo an på hvad man sammenligner med. Men hold op hvor vil jeg også gerne prøve det hele igen, især fordi jeg kun har født en gang vaginalt og jeg synes det var den fedeste oplevelse, men også hård og smertefuld selvfølgelig, men nøøøj hvor vil jeg gerne gøre det igen, få den lille baby op på brystet og bare nyde den første dejlige tid med nyfødt, barsel og masser af familie besøg der kommer for at se lille ny og ALT det der høre med. Det er bare så stort at opleve. Men jeg skal virkelig igang med at overtale manden til endnu et barn hvis det skal realiseres. Og ja det praktiske finder man jo nok id af hen af vejen. Vi har bare ikke så mange penge til en evt. Ny bil med plads til 7, så der skal virkelig spares sammen hvis det er. 

4 børn er mange syns  jeg du har ret i. Springet fra 2-3 er mindre voldsomt end fra 3-4 også pga fx bil. Men ka godt følge dig. Det er fantastisk at blive mor og ja intet overgår det man føler når man holder sine børn i armene syns jeg. Men selvfølgelig ska man stoppe et sted. Har da også selv lidt uro over visse ting med en familieforøgelse men ja man må indrette sig hen ad vejen. Knus og held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

13. september 2016

CC79

Profilbillede for CC79
Mor til 4

Hvor langt er der mellem alle dine børn og hvilke køn er de?

Vores ældste bliver 14 år til november så han er jo meget selvkørende. De to yngste er der 15 mdr imellem. 5 år og den yngste 4 år til december. Vi har fået to drenge først og fik så en pige tredie gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.