Anonym skriver:
Kan sku godt være jeg bare er panik skruk, en del af mig tænker også at det bliver rart med alene tid engang og ikke en baby på armen hele tiden. Det er bare den der følelse af graviditet, spændingen ved at gå igang med projekt baby, at føde og den første spæde tid der bare er mega kort, som jeg gerne vil opleve
men kan godt ske jeg bare skal prise mig lykkelig over de 3 sunde og raske børn vi har og så lige tage det med ro. Men ja lidt panik skruk er jeg nok, mest fordi jeg er over de 30 nu og så synes jeg at jeg er ved at være gammel 
Jeg er kun 25 år (Puha, 26 om et øjeblik), og jeg ved at den næste graviditet bliver den sidste for mit vedkommende.
Det er super sørgmodigt at tænke på, for det bliver ikke større end at skabe et barn i sin mave, føde det og blive helt tryllebunden forelsket. Det ér jo magisk, og det er da fantastisk!
Men jeg (vi) er bare af den holdning, at vi stopper mens legen er god, og vi endnu ikke er alt for gamle. Jeg orker ikke at have hjemmeboende børn, når jeg er 50.
men der er vi jo alle vidt forskellige. Nogen synes ikke familien er komplet, før de har fået 5 børn, og andre stopper efter 2.. Og jeg tror det er sørgmodigt for kvinden uanset om det er barn nummer 2 eller nummer 8 som bliver det sidste.
Anmeld
Citér