Skriger/græder når han ikke får sin vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2016

Skouboe

Min yngste på 6 (hun har opført sig mere eller mindre sådan her, siden hun var 1 1/2) fik et hysterisk anfald i bilen her for et par uger siden, over at hun var blond og ikke havde brunt hår, som resten af familien..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det er vist normalt men når det er sagt ville jeg godt nok aldrig lade mit barn skrige en time heller ikke af raseri. 

Så ville jeg prøve at løse problemet på en anden måde. Hvis jeg vidste han hader hagesmækken ville jeg overveje hvor vigtig den er og bare give ham en gammel bluse på. Efter en lang dag i vuggestue kan det altså være svært for en lille dreng så skal der ikke så meget til. 

Synes denne her artikel er meget inspirerende  jeg tror mange konflikter kan undgås hvis vi som forældre tænker fremad

http://www.kristeligt-dagblad.dk/familieliv/boern-goer-det-faktisk-saa-godt-de-kan?utm_campaign=post&utm_content=news&utm_medium=social&utm_source=facebook

Og inden jeg lyder hellig havde jeg selv en datter der gik amok over jeg ikke ville købe hende en levende kat idag

jeg synes i øvrigt det aftager når sproget udvikler sig. Mange snakker om the terrible two men jeg syntes 1,5-2 år var der hvor der var flest konflikter  

Anmeld Citér

8. september 2016

MorTil3+

Vores pige på 4 kan stadig gøre de ting du beskriver så her er det en lang fase må man sige. 

Anmeld Citér

9. september 2016

Skouboe

MorTil3+ skriver:

Vores pige på 4 kan stadig gøre de ting du beskriver så her er det en lang fase må man sige. 

Min 6-årige er også stadig med på vognen. Jeg har dog bemærket at der er blevet længere imellem turene.

Anmeld Citér

9. september 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min datter er lige sådan... hun bliver to til december... 

min datter vil heller ikke have hagesmæk på, så vi har faktisk droppet den helt hvis hun skal spise noget som virkelig sviner, så bliver det med et viskestykke om. Det kan hun bedre acceptere. 

Anmeld Citér

9. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Vivienne skriver:

Hahah det er sjovt at læse nogle af jeres historier. De minder lidt om det samme som jeg oplever hver dag her på det sidste. 

Hvor lang tid varer denne fase??? 

Vi har samme problem. Har haft siden halvandet år nu. Ved 2 års undersøgelsen sagde lægen at det ofte stilnede af ved 3 års alderen. Såe, det er kun lidt over et års tid for jeres vedkommende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.