Samle sengen - må/må ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Gør præcis som der passer dig og som du finder mest praktisk. Dels har det (selvfølgelig!) intet hold i virkeligheden, dels er det et fint tidspunkt at lære at skille myter fra virkelighed og træffe egne beslutninger, inden baby ankommer og verden har holdninger til hvad du bør/ikke bør gøre i de næste 18 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nakedasja skriver:

Årh hvor dejligt, så har hun også været lidt en del af det på sin egen måde Og hvor skønt at hun lige gør lidt rent også

Vi skal så have hjemmefødsel, og det er kun min kæreste og jeg der skal være hjemme (udover jordemoder self.)..

Men jeg troede slet ikke man måtte samle den, så jeg tænker at vi kan samle den og lægge al sengetøjet klar

Til vores hjemmefødsler redte vi bare op i vuggen undervejs, så dynen var klar til baby med det samme. Jeg bliver sådan lidt Rasmus Modsat over for overtro og "regler", så jeg kunne ikke drømme om at vente, til baby var født. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonymor

Indtil jeg ser en række valide forskningsartikler det viser en signifikant korrelation mellem redebyggeri og dødsfødsler siger jeg, at det er noget pjat og gammel overtro.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.