Specielle (natur)navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2016

Klumpe-dumpe

Bindi er et smukt navn synes jeg. 

Drengenavnet ved jeg ikke lige hvordan jeg skal udtale. 

Men af andre navne uden dem der er skrevet er der fx 

Sol

Sne 

Ask

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

Chub

Er vild med pigenavnet Aster.

Anmeld Citér

6. september 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg ved godt at der er lavet mange af de her tråde om navneforslag allerede, men jeg synes endnu ikke jeg har fundet så mange navne jeg synes om. Jeg søger inspiration og forslag til både drenge- og pigenavne, gerne nogle navne som har noget med naturen at gøre, men det er slet ikke noget krav.

Som det ser ud lige nu tænker jeg på Kenai (jep, ligesom i Bjørne Brødre - én af mine yndlingstegnefilm) til en dreng og Bindi til en pige. Så vidt jeg ved er der kun én i DK som hedder Kenai og ingen med navnet Bindi, hvilket jeg ikke anede da jeg skrev dem på min liste. Det undrer mig, for jeg synes begge navne er rigtig flotte! Hvad synes I om dem? 

Jeg er ikke så meget til pigenavne som starter med A eller alt for lange navne, men ellers fyr løs!!

Er ikke så vild med de navne du har nævnt, er ked af at sige det, men for mig lyder det som hundenavne.

naturnavne hvad med, Sten, Aske, Birk, Annemone, Hortensia 

Anmeld Citér

6. september 2016

Aristocats

merethe skriver:

Er ikke så vild med de navne du har nævnt, er ked af at sige det, men for mig lyder det som hundenavne.

naturnavne hvad med, Sten, Aske, Birk, Annemone, Hortensia 

Ej hvor er Hortensia flot, det har jeg slet ikke tænkt på før, men er vild med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.