Julegaver fra børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2016

AJ14

Prøv at søge på "homemade Christmas gifts kids" eller lign på pinterest, synes der plejet at være vildt god inspiration at hente der. 

Sidste år så jeg bl.a. nogle der havde købt grydelappe-handsker hvor barnet havde sat et håndaftryk på i maling og så var der skrevet "farmors lille hjælper" i maling ved siden af. 

Julekugler hvor barnet har malet på, kunne også være en idé. 

De julekugler. . Er det bare sådan nogle neutrale alm. Nogen man køber i supermarkedet og er der noget specielt man maler med ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

MRS.Thomsen

AJ14 skriver:

De julekugler. . Er det bare sådan nogle neutrale alm. Nogen man køber i supermarkedet og er der noget specielt man maler med ?

Åh, det ved jeg ikke helt. Tænker at det nok skal være plastikkugler og maling der kan male på det??? Panduru plejer at være ret gode til at vejlede om sådan noget.

Måske finder du noget på disse links? 

http://thehappyhousewife.com/home-management/reindeer-thumbprint-ornaments-homemade-christmas-gifts/

+ nederst i dette link

http://notedlist.com/christmas-decoration-ideas/ 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

katti24

MorTilMalou skriver:

Lavet i selvhærdende ler, og efterfølgende malet 

Bliver altså lige nød til at høre hvordan du har lavet dem som hænder? De er såå fine altså

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Finemor

MorTilMalou skriver:

Wow de er flotte :-) Sådan nogle ønsker jeg mig da....

Anmeld Citér

15. oktober 2016

M'sMor

katti24 skriver:

Bliver altså lige nød til at høre hvordan du har lavet dem som hænder? De er såå fine altså

Jeg har taget en kopi af min datters hånd (ja, jeg har en vildbasse der ikke kan sidde stille ), og så har jeg klippet ud, og skåret ud i selvhærdende ler. Det har så tørret over en fyrfadsstage. Derefter har jeg malet. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

M'sMor

Finemor skriver:

Wow de er flotte :-) Sådan nogle ønsker jeg mig da....

Tak 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Ras.mussen

Lim på fyrfadsglas, også bland groft salt og frugtfarve, "tril" fyrfadsglassene i salten. Det bliver rigtig flot, sjovt for børn og der findes mange forskellige flotte fyrfadsglas 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

katti24 skriver:

hej alle sammen.

tænker det her ku være et godt sted at søge inspiration til hvad min dreng (på 3,5 år nu) selv kan lave til familien som ekstra julegaver.

sidste år tegnede han på krympeplast og vi lavede det til magneter og nøgleringe, men søger nye gode ideer

Tegn på parcellen, 

malerier, 

køb billedrammer han kan male på, 

saml og mal sten og put magneter på, 

køb nogle pap æsker og lad ham dekorere dem, 

og ellers gå en tur i en hobby forretning og få noget inspiration 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorTilMalou skriver:

Hvor køber man sådan noget? Vh stine

Anmeld Citér

16. oktober 2016

linkon

I år skal vi lave snekugler, hvor vi bruger gamle børnemadglas og lignende, maler toppen og limer en figur børnene har malet på indsiden af toppen og fylder glasset med vand, lidt glycerin og glitter ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.