Julegaver fra børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.675 visninger
26 svar
12 synes godt om
1. september 2016

katti24

hej alle sammen.

tænker det her ku være et godt sted at søge inspiration til hvad min dreng (på 3,5 år nu) selv kan lave til familien som ekstra julegaver.

sidste år tegnede han på krympeplast og vi lavede det til magneter og nøgleringe, men søger nye gode ideer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

MM00

katti24 skriver:

hej alle sammen.

tænker det her ku være et godt sted at søge inspiration til hvad min dreng (på 3,5 år nu) selv kan lave til familien som ekstra julegaver.

sidste år tegnede han på krympeplast og vi lavede det til magneter og nøgleringe, men søger nye gode ideer

Fyrfadsstager hvor han tegner på med to farver.

Kalender med billeder af ham og tegninger han har lavet. (Man kan købe sådan nogen hvor man kan sætte et billede fast eller tegne en tegning.)

Et krus han tegner på

Et maleri han maler

Anmeld Citér

1. september 2016

Skouboe

Smelt og hæld op sæbe, evt i fine mokkakopper

Anmeld Citér

1. september 2016

Wonderboy2011

katti24 skriver:

hej alle sammen.

Rød kagedåse uden mønster hvor barnet maler tegninger på, og derefter fylder den med hjemmebag, chokolade og godter barnet har været med til at lave. 

Anmeld Citér

2. september 2016

M'sMor

Lavet i selvhærdende ler, og efterfølgende malet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. september 2016

MRS.Thomsen

Prøv at søge på "homemade Christmas gifts kids" eller lign på pinterest, synes der plejet at være vildt god inspiration at hente der. 

Sidste år så jeg bl.a. nogle der havde købt grydelappe-handsker hvor barnet havde sat et håndaftryk på i maling og så var der skrevet "farmors lille hjælper" i maling ved siden af. 

Julekugler hvor barnet har malet på, kunne også være en idé. 

Anmeld Citér

2. september 2016

katti24

Julekugler har vi os lavet et år ��

Super fin ide med de fyrfadsstager. Det skal jeg helt sikkert undersøge nærmere. Ved du hvor det ler kan købes? Panduro måske

Anmeld Citér

2. september 2016

B&J

MorTilMalou skriver:

Lavet i selvhærdende ler, og efterfølgende malet 

Hvor har du købt det. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Troldemommi

katti24 skriver:

hej alle sammen.

I år skal mine unger lave perleskåle, hvordan man gør ved jeg ikke endnu, men tror det kan Googles 

Anmeld Citér

3. september 2016

M'sMor

B&J skriver:

Hvor har du købt det. 

Både selvhærdende ler og maling er købt i panduro 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.