Barbering af benene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2016

Anonym

Det er et godt tegn at have hår på sine tæer!  

Det betyder at ens kredsløb fungerer. Så derfor lader jeg mine, næsten usynlige,  hår på tæerne være

Barberer ellers fra ankel til knæ.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Det er da ikke altid, skraberen liiiige når storetåen også. Napper dem dog altid med, hvis jeg skal et eller andet.. Har faktisk ofte spekuleret over, hvor mange der mon havde hår på storetåen  Ellers fra ankel til over knæet. 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym

Lea2787 skriver:

Det er da ikke altid, skraberen liiiige når storetåen også. Napper dem dog altid med, hvis jeg skal et eller andet.. Har faktisk ofte spekuleret over, hvor mange der mon havde hår på storetåen  Ellers fra ankel til over knæet. 

MANGE. Jeg er kosmetolog og har vokset mange tæer

Anmeld Citér

1. september 2016

Zelinasmor

Tager storetåen en sjælden gang i mellem. Ellers barbere jeg benene, lårene og ballerne. Har kun hvide dun på ballerne men synes det ser fjollet ud når alt andet er hårfrit hvis ikke jeg også fjerner det 

Anmeld Citér

1. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg tager storetåen et par gange om året. Synes de vokser ret langsomt - men de er der. Tror aldrig jeg har taget ballerne og heller aldrig hele låret. Det er simpelthen et for stort område . Mister tålmodigheden undervejs.  

Men vi går heller ikke så meget op i sådan noget herhjemme. Tror både jeg selv og min kæreste er ret ligeglade med mængden af hår nogle steder på kroppen.  Min mave er blevet meget dunet efter jeg er blevet gravid, hvilket min kæreste synes er så sjovt at drille med. 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er et godt tegn at have hår på sine tæer!  

Det betyder at ens kredsløb fungerer. Så derfor lader jeg mine, næsten usynlige,  hår på tæerne være

Barberer ellers fra ankel til knæ.

Wow, det anede jeg faktisk ikke  Så fortsætter jeg da også bare med at lade mine være 

Og okay. Du døjer ikke med hår på lår og baglår, eller dem er du måske bare ligeglad med? 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg tager storetåen et par gange om året. Synes de vokser ret langsomt - men de er der. Tror aldrig jeg har taget ballerne og heller aldrig hele låret. Det er simpelthen et for stort område . Mister tålmodigheden undervejs.  

Men vi går heller ikke så meget op i sådan noget herhjemme. Tror både jeg selv og min kæreste er ret ligeglade med mængden af hår nogle steder på kroppen.  Min mave er blevet meget dunet efter jeg er blevet gravid, hvilket min kæreste synes er så sjovt at drille med. 

Haha, ja okay 

Jamen det er jo også meget forskelligt fra parforhold til parforhold, eller vil jeg da i hvert fald tro. 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Tager storetåen en sjælden gang i mellem. Ellers barbere jeg benene, lårene og ballerne. Har kun hvide dun på ballerne men synes det ser fjollet ud når alt andet er hårfrit hvis ikke jeg også fjerner det 

Sådan har jeg det netop også. Dog ikke med hensyn til ballerne, men ellers 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg har ikke hår på tæerne (eller fødderne)  

Barberer fra knæet til anklen

Hvad jeg vist også har hørt af fra andre, så er det heller ikke alle der har hår på fødder/tæer 

Anmeld Citér

2. september 2016

nilletøz

Jeg barber fra knæet og ned til anklen..

har 1-2 på storetåen, men fjerner dem ikke, da jeg har hørt man er klog hvis man har hår på storetåen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.