Barbering af benene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.043 visninger
21 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2016

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Her den anden dag da jeg havde barberet ben og havde smurt dem med noget creme, lå jeg i sengen og ventede på de tørrede og i mellemtiden spørger min kæreste som nusser mine fødder og bemærker jeg ikke har barberet mine tæer, om man ikke også skal barbere dem, hvor jeg så svarede at det er ikke noget jeg gør i. 

Efterfølgende kom jeg faktisk til at ligge og tænke på, er det noget man burde gøre, selvfølgelig ikke forstået på den måde at det er som i SKAL - men ja.. Og hvor meget af benene barbere i egentlig, altså tager i ballerne med og helt ind til jeres nedre regioner eller kun halvdelen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Mami

Fra storetaa til midt paa laaret  

Jeg har ikke haar paa ballerne, og kun 3 haar paa storetaaen.. 

Anmeld Citér

1. september 2016

Soonmom

Jeg har ikke hår på tæerne (eller fødderne)  

Barberer fra knæet til anklen

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym

Jeg barberer fra ankel til knæ hele året, og om sommeren får den helt op til låret.

Jeg har også lidt hår på fødderne, men ikke noget man tænker over.

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym

Epilerer alt fra anklerne til og med bikinilinjerne. Har vist to-tre hår på storetåen, de ryger også med.

Anmeld Citér

1. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Barberer til knæet som regel

men husker altid mine hår på storetæerne! De er nemlig også sorte, som dem på benene

men generelt er det ikke så tit og barberer ben

Anmeld Citér

1. september 2016

debbie19

Anonym skriver:

Epilerer alt fra anklerne til og med bikinilinjerne. Har vist to-tre hår på storetåen, de ryger også med.

Wow jeg synes du sej.

Jeg har netop fået en  epilator som jeg fjerner dun i ansigtet da  Jeg har øget hårvækst pga sygdom. Og hold da helt op det gør nas som i aaaaav jeg prøvet en dag lige på  benet  I do  never  try  that again!!! ej Heller under armene de to hår jeg  fik fjernet begyndt det at bløde fra og havde sår i armhulen I et par dage.... du  en sej kvinde eller også har du høj smertegrænse ����

Anmeld Citér

1. september 2016

debbie19

Fra ankler til  over knæet  

Anmeld Citér

1. september 2016

Bshizzle

Jeg troede ik man havde hår på tæerne 

Eller.. Det er ikke noget jeg har bemærket på mig selv eller andre.. (Altså kvinder). 

Men altså.. Jeg barber fra anklerne og til liiiiiige over knæet. 

Anmeld Citér

1. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Hejsa! 

Her den anden dag da jeg havde barberet ben og havde smurt dem med noget creme, lå jeg i sengen og ventede på de tørrede og i mellemtiden spørger min kæreste som nusser mine fødder og bemærker jeg ikke har barberet mine tæer, om man ikke også skal barbere dem, hvor jeg så svarede at det er ikke noget jeg gør i. 

Efterfølgende kom jeg faktisk til at ligge og tænke på, er det noget man burde gøre, selvfølgelig ikke forstået på den måde at det er som i SKAL - men ja.. Og hvor meget af benene barbere i egentlig, altså tager i ballerne med og helt ind til jeres nedre regioner eller kun halvdelen? 

Jeg har kun hår på forsiden af underbenene, så det er det eneste sted jeg barberer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.