Tilbagebetaling af SU hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2018

princessmalou

Anonym skriver:

Hej. Den blev stoppet omkring d. 20 og skillelinjen er åbenbart d. 15,  så derfor kunne jeg ikke stoppe udbetalingen i at ske. Hvornår er du blevet frameldt? 

Jeg fik brev fra skolen i torsdags d 12/3 

at de udmeldt mig skolen. Og min su ville stoppe pr 1/5 og su styrelsen ville få besked efterfølgende ? 

Så bare om jeg så får penge her d 30/3 

som så self skal betales tilbage eller om de når at stoppe den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2018

princessmalou

Anonym skriver:

Hej. Den blev stoppet omkring d. 20 og skillelinjen er åbenbart d. 15,  så derfor kunne jeg ikke stoppe udbetalingen i at ske. Hvornår er du blevet frameldt? 

Så du min besked 

Anmeld Citér

15. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg fik brev fra skolen i torsdags d 12/3 

at de udmeldt mig skolen. Og min su ville stoppe pr 1/5 og su styrelsen ville få besked efterfølgende ? 

Så bare om jeg så får penge her d 30/3 

som så self skal betales tilbage eller om de når at stoppe den 

Ok så er det jo muligt den når at blive stoppet men omvendt så er det jo først fra d. 1/5 så kan sagtens være su'en bliver udbetalt. Men det varierer sikkert også fra uddannelsesstedet hvordan de gør det. Ellers hør studiekontoret ad om deres erfaringer med det. 

Anmeld Citér

15. april 2018

Anonym trådstarter

princessmalou skriver:

Så du min besked 

Det virker til SU først får langt senere besked om en udmelding end uddannelsesstedet gør. Men ja du kan ikke gøre så meget andet end at afvente og se hvad der sker. Og måske høre dit uddannelsessted om hvad de tror. Men synes selv det er lidt dumt man ikke kan nå at stoppe udbetalingen. Det burde jo ikke være så vanskeligt tænker man. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.