Aborten der ingen ende vil tage ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2016

CR

Anonym skriver:

Hvor er det frygteligt Føler med dig. 

Jeg fik en kirurgisk abort i april 13, og de havde ikke fået det hele med ud, så jeg skulle have en udskrabning igen. Så gik der infektion i livmoderen, og jeg endte med at være indlagt i 14 dage, hvor de fik helt styr på det. Så i alt tog forløbet over 3 uger.

det er så opslidende!

Pyh. Det er virkelig ikke fedt at skulle igennem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2016

CR

Babydreams skriver:

Det er rigtig svært, og hamrende uretfærdigt! 

Jeg krydset alt hvad der krydses kan, så i forhåbentlig igen snart venter jer en lille spire, der vokser sig stor og stærk 

Tak

Anmeld Citér

31. august 2016

CR

Anonym skriver:

Har prøvet noget lign. Fik en medicinsk abort. Blev indlagt da jeg blødte alt for meget. Blev sendt hjem med besked om, at alt var ude. Fik en infektion.( som sygehuset sagde ikke havde noget med den medicinske abort at gøre). Kom til en privat scanning 5-6 uger senere hvor de opdager der stadig er en del rester og blod. Får en udskrabningen. Bliver sendt hjem om eftermiddagen og indlagt igen om aftenen med 40 i feber. Har så fået en blodforgiftning i organerne som blev spredt i hele kroppen da jeg blev opereret.(den første infektion Var der åbenbart stadig) det hele varede  2 måneder kostede mig 3 indlæggelser og 2 infektioner.

Pyh. Det er virkelig ikke sjovt.

Anmeld Citér

31. august 2016

Lisbeth1985

CR skriver:

Tak.

ja jeg har heldigvis en masse at snakke med. Så det er rigtig rart, men det dræner en fuldstændig for energi. Så nu skal det bare snart være ovre.

Jeg håber,at du meget snart er ude på den anden side!!

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonym

CR skriver:

Pyh. Det er virkelig ikke sjovt.

Nej det er frygteligt. Man kan ikke få en afslutning på det når det bliver ved og ved.

Anmeld Citér

31. august 2016

CR

Lisbeth1985 skriver:

Jeg håber,at du meget snart er ude på den anden side!!

Tak.

Anmeld Citér

31. august 2016

CR

Anonym skriver:

Nej det er frygteligt. Man kan ikke få en afslutning på det når det bliver ved og ved.

Nej nemlig. 

Anmeld Citér

31. august 2016

Muhmi

CR skriver:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg ud over at komme lidt af med min  frustration...

Jeg fik for 3 uger siden en medicinsk abort i uge 8, da fosteret ikke var stort nok. Og det gik egentlig okay ud over at man psykisk var helt nede. 

Kom til tjek forrige mandag hvor de sagde det ikke var helt ude endnu. Men de regnede med at det ville gå væk selv. Dagen efter om aftenen fik jeg mere ondt og det der kom ud der inde fra var stafig meget sej slimet. Så kom til lægen onsdag da jeg stadig havde ondt og lidt feber og blev sendt til akutafdelingen, da mine infektions tal var forhøjet. Så jeg blev tjekket og det var stadig ikke ude og nu havde jeg også fået betændelse i livmoderen.  Så kom på 2 slags antibiotika og så måtte vi håbe det gik over af sig selv og resten kom ud. 

Efterfølgende begyndte jeg at bløde så tænkte nu måtte det da være ude men stadig meget slim også. Smerterne forsvandt.

I går aftes fik jeg så høj feber og ringede til min læge i morges for at høre om det var normalt.  Det var det så ikke så mig ind på akutafdelingen igen  og få tage prøvet igen og blev undersøgt. Der er stadig betændelse i livmoderen og det der var tilbage er stadig ikke kommet ud. Så i dag har jeg så fået en lille dosis medicinsk abort og skal ind og have en udskrabning i morgen. Det vil bare ingen ende tage

Det blev vist bare et langt tude indlæg. Men skulle lige ud med min frustration. For det er virkelig svært at komme videre og oven på psykisk når det bare ikke vil gå i orden.

Anmeld Citér

1. september 2016

CR

Muhmi skriver:

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.