Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg ud over at komme lidt af med min frustration...
Jeg fik for 3 uger siden en medicinsk abort i uge 8, da fosteret ikke var stort nok. Og det gik egentlig okay ud over at man psykisk var helt nede.
Kom til tjek forrige mandag hvor de sagde det ikke var helt ude endnu. Men de regnede med at det ville gå væk selv. Dagen efter om aftenen fik jeg mere ondt og det der kom ud der inde fra var stafig meget sej slimet. Så kom til lægen onsdag da jeg stadig havde ondt og lidt feber og blev sendt til akutafdelingen, da mine infektions tal var forhøjet. Så jeg blev tjekket og det var stadig ikke ude og nu havde jeg også fået betændelse i livmoderen. Så kom på 2 slags antibiotika og så måtte vi håbe det gik over af sig selv og resten kom ud.
Efterfølgende begyndte jeg at bløde så tænkte nu måtte det da være ude men stadig meget slim også. Smerterne forsvandt.
I går aftes fik jeg så høj feber og ringede til min læge i morges for at høre om det var normalt. Det var det så ikke så mig ind på akutafdelingen igen og få tage prøvet igen og blev undersøgt. Der er stadig betændelse i livmoderen og det der var tilbage er stadig ikke kommet ud. Så i dag har jeg så fået en lille dosis medicinsk abort og skal ind og have en udskrabning i morgen. Det vil bare ingen ende tage
Det blev vist bare et langt tude indlæg. Men skulle lige ud med min frustration. For det er virkelig svært at komme videre og oven på psykisk når det bare ikke vil gå i orden.
Anmeld
Citér