Disney on ice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2016

Guldlok88

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Så det er altså personer der skøjter rundt og laver en form for teater??

Jaa, både med snak og sang 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. august 2016

Guldlok88

Nu kunne jeg ikk lige hitte en video, men det var super godt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. august 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Skal være mor til 2 til januar 2015
Guldlok88 skriver:

Jaa, både med snak og sang 

Ok. Tak for svar 

Anmeld Citér

30. august 2016

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Moar2011 skriver:

Nogen der har deltaget i det? 

Som vil fortælle om det? 

Har aldrig set det, men vi har bestilt billetter som vores datter skal have i julegave 

Anmeld Citér

25. november 2017

nyostjyden

Hvor tæt skal man på for at få noget ud af det - og er det lige meget hvilken side man sidder på? Er ude på række 22 ny før der er pladser men er det ok? (børn 3 og 5). Og hvor længe varer det ca?

Anmeld Citér

26. november 2017

Tystys14

Profilbillede for Tystys14

Det var den bedste oplevelse vi har givet vores datter på seks år, hun elskede det.  Klart værd at anbefale, men priserne derinde er ret voldsomme. 

Anmeld Citér

26. november 2017

Thea14

nyostjyden skriver:

Hvor tæt skal man på for at få noget ud af det - og er det lige meget hvilken side man sidder på? Er ude på række 22 ny før der er pladser men er det ok? (børn 3 og 5). Og hvor længe varer det ca?

Umiddelbart syntes jeg det er bedst at sidde på en af langsiderne. Så tæt på midten man kan komme. Som sådan gør det ikke så meget om man kommet et stykke tilbage, men der bliver selvfølgelig længere ned til isen. 

Der er ekstra sæder børnene kan sidde på, men vi er alligevel endt med min datter på skødet begge gange hun har været med (som næsten 3 årig og næsten 4 årig) 

Jeg har efterhånden set der så mange gange, at kan jeg ikke få de pladser jeg ønsker, så skal jeg ikke have billet. Række 22 ville jeg nok finde for langt tilbage, men har ikke selv prøver at sidde der. Tror det længste tilbage jeg har været var række 13, og det var fint nok bortset fra at det blev ret meget en hjørneplads (og der sad en sur gammel dame foran).

Priserne er urimelige dyre derinde.

Anmeld Citér

9. december 2017

nyostjyden

Tak - vi hopper over og ser om vi kan få billetter i bedre tid en anden gang. For ja - voldsomt dyrt især hvis man så ikke engang kan se ordentligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.