2.gangsfødende veer hver 10 minut i 2 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2016

Merii

komodo skriver:

hvad så, hvordan går det? er der kommet mere gang i det? 

Har stadig de der modningsveer som de kalder det hver 10. Minut men kan se slimproppen er gået så venter endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

komodo

Merii skriver:

Har stadig de der modningsveer som de kalder det hver 10. Minut men kan se slimproppen er gået så venter endnu 

lyder da bestemt som om det går den rigtige vej, har du fået sovet lidt?

Anmeld Citér

28. august 2016

Linkaa

Har du prøvet med lange varme bade?

Det kan hjælpe din krop til st slappe bedre af under veerne... 

Selv har jeg ikke prøvet så lang en modningsperiode, men står barnet fast og dybt?

Anmeld Citér

28. august 2016

Merii

Linkaa skriver:

Har du prøvet med lange varme bade?

Det kan hjælpe din krop til st slappe bedre af under veerne... 

Selv har jeg ikke prøvet så lang en modningsperiode, men står barnet fast og dybt?

Ja det vil jeg gøre Om lidt tror det vil hjælpe som du siger 

de siger han ligger med hovedet nede Og fast, men ikke dybt men det skulle ikke betyde noget i forhold til fødslen men er godt træt det er 4. Dag med drille veer puha 

Anmeld Citér

28. august 2016

Merii

komodo skriver:

lyder da bestemt som om det går den rigtige vej, har du fået sovet lidt?

Ja men synes alligevel det går for langsomt han kommer vel når han er klar men synes det er underligt med så mange hyppige veer og det hele tiden går i sig selv igen 

kan hellere ikke sove da smerterne er kraftige nok til at vække mig så nej det har jeg ikke 

Anmeld Citér

28. august 2016

komodo

Merii skriver:

Ja men synes alligevel det går for langsomt han kommer vel når han er klar men synes det er underligt med så mange hyppige veer og det hele tiden går i sig selv igen 

kan hellere ikke sove da smerterne er kraftige nok til at vække mig så nej det har jeg ikke 

jeg oplevede det samme med min den yngste, og pludselig gik det stærkt, fra hun sagde at jeg var 2 cm åben, til han var født gik der 30 sekunder, og der var også stabile optaktsveer over flere dage sender dig en masse vestøv ...

Synes klart du skal overveje at slå i bordet og få noget at sove på, hvis du bliver for udmattet har du ikke energien når det rigtig går løs

alle de bedste tanker

Anmeld Citér

28. august 2016

sommerfuglen82

komodo skriver:

jeg oplevede det samme med min den yngste, og pludselig gik det stærkt, fra hun sagde at jeg var 2 cm åben, til han var født gik der 30 sekunder, og der var også stabile optaktsveer over flere dage sender dig en masse vestøv ...

Synes klart du skal overveje at slå i bordet og få noget at sove på, hvis du bliver for udmattet har du ikke energien når det rigtig går løs

alle de bedste tanker

Fra du var 2 cm åben og til han var født gik der kun 30 sek..
Det lyder som om dit barn er fløjet ud af dig  

Anmeld Citér

28. august 2016

Merii

komodo skriver:

alle de bedste tanker

Uha det lyder skræmmende 

hvor mange dage havde du opstartsveer?

Jeg ringer til min jordemoder imorgen og så må jeg se hvad hun siger til det er så træt  

Anmeld Citér

28. august 2016

komodo

Merii skriver:

Uha det lyder skræmmende 

hvor mange dage havde du opstartsveer?

Jeg ringer til min jordemoder imorgen og så må jeg se hvad hun siger til det er så træt  

2-3 dages tid, og pludselig gik det stærkt, han er født i to presseveer, en til vandet og en til hele ham det lyder mere skræmmende end det var .

ja prøv da at give hende et ring imorgen, om ikke andet så for at du kan få lidt søvn, ellers skulle sex være godt til at sætte igang også

Anmeld Citér

28. august 2016

komodo

sommerfuglen82 skriver:

Fra du var 2 cm åben og til han var født gik der kun 30 sek..
Det lyder som om dit barn er fløjet ud af dig  

må man sige, han lå i mine bukser og jm nåede ikke at gribe ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.