så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Merii skriver:
Hej piger
Jeg er godt træt,udmattet og mangler søvn, det er mit andet barn og er 40+3 idag det er 3. Dag med uregelmæssige og regelmæssige veer, nogle gange er det hver 5. Minut og de fleste gange 10.minut, kan hellere ikke sove da smerterne vækker mig, har været på fødeafd og jeg har endnu ikke åbnet mig men de kan godt se at livmoder åbningen blødgøres. Har i oplevet det og hvor længe gik der til den rigtige fødsel.? Der er kommer også pauser på 2-3 timer ellers kører det bare hver 5. Eller 10. Minut
Jeg kan ikke sige det er plukveer da jeg ikke kan snakke under veen men måske milde veer eller rigtig veer.
vestøv sendes i din retning... 
jeg havde det på samme måde med min datter... jeg fik kraftige, regelmæssige veer da jeg var 40+2 og kom på fødegangen, men blev sendt hjem igen da omkring midnat, da veerne stoppede og jeg ikke havde åbnet mig endnu. Jeg fik et par timers søvn inden jeg igen fik veer, og de tog bare til i styrke hele dagen, døde ud igen 23-01, og begyndte så forfra igen ved 8-10. 
Da jeg var 41+0 blev jeg ringet op af den ledende jordemor der sagde at hun ikke ville lade mig gå længere da jeg kun havde åbnet mig 1 cm, så jeg skulle komme ind næste eftermiddag og få ballonudvidelse. Den skulle jeg ligge med natten over og så tog de mit vand næste formiddag.
Jeg endte desværre med at få kejsersnit, da hendes hånd lå i vejen.
Anmeld
Citér