2.gangsfødende veer hver 10 minut i 2 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
24 svar
3 synes godt om
27. august 2016

Merii

Hej piger

Jeg er godt træt,udmattet og mangler søvn, det er mit andet barn og er 40+3 idag det er 3. Dag med uregelmæssige  og regelmæssige veer, nogle gange er det hver 5. Minut og de fleste gange 10.minut, kan hellere ikke sove da smerterne vækker mig, har været på fødeafd og jeg har endnu ikke åbnet mig men de kan godt se at livmoder åbningen blødgøres. Har i oplevet det og hvor længe gik der til den rigtige fødsel.? Der er kommer også pauser på 2-3 timer ellers kører det bare hver 5. Eller 10. Minut

Jeg kan ikke sige det er plukveer da jeg ikke kan snakke under veen men måske milde veer eller rigtig veer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

FrkC

Sådan gik jeg i 2,5 dag - dog med min første .. Jeg ville nok bede om at få en mild sovecocktail, jeg fik 1g Panodil og en indslumringspille samt bricanyl injektion i låret til at afslappe livmoderen og tog herefter hjem i seng .. Det gjorde at jeg fik godt 6 timers søvn og herefter gik det rigtig igang. 

Pøj pøj - vestøv i din retning !!! 

Anmeld Citér

27. august 2016

Dorthe1986

Har du fået lavet en kegleoperation? Det gjorde nemlig at jeg havde veer i 40 timer vel og mærke regelmæssige men der skete ikke en skid. Til sidst tog de vandet og til sidst et vedrop, først der åbnede jeg mig til 4 cm. Derfra gik det så ellers stærkt. Men pga arvævet tog det lang tid da det ikke ville give sig.

Anmeld Citér

27. august 2016

Merii

Dorthe1986 skriver:

Har du fået lavet en kegleoperation? Det gjorde nemlig at jeg havde veer i 40 timer vel og mærke regelmæssige men der skete ikke en skid. Til sidst tog de vandet og til sidst et vedrop, først der åbnede jeg mig til 4 cm. Derfra gik det så ellers stærkt. Men pga arvævet tog det lang tid da det ikke ville give sig.

Nej det har jeg ikke, men Jeg har  fået fjernet moderkage rest fra min livmoder fra min første fødsel ved en operation ved ikke om det har betydning, er ved at dø af smerter kan hellere ikke sove for smerterne kommer hver 10.minut. Puha 

Anmeld Citér

27. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Merii skriver:

Hej piger

Jeg er godt træt,udmattet og mangler søvn, det er mit andet barn og er 40+3 idag det er 3. Dag med uregelmæssige  og regelmæssige veer, nogle gange er det hver 5. Minut og de fleste gange 10.minut, kan hellere ikke sove da smerterne vækker mig, har været på fødeafd og jeg har endnu ikke åbnet mig men de kan godt se at livmoder åbningen blødgøres. Har i oplevet det og hvor længe gik der til den rigtige fødsel.? Der er kommer også pauser på 2-3 timer ellers kører det bare hver 5. Eller 10. Minut

Jeg kan ikke sige det er plukveer da jeg ikke kan snakke under veen men måske milde veer eller rigtig veer.

vestøv sendes i din retning... 

jeg havde det på samme måde med min datter... jeg fik kraftige, regelmæssige veer da jeg var 40+2 og kom på fødegangen, men blev sendt hjem igen da omkring midnat, da veerne stoppede og jeg ikke havde åbnet mig endnu. Jeg fik et par timers søvn inden jeg igen fik veer, og de tog bare til i styrke hele dagen, døde ud igen 23-01, og begyndte så forfra igen ved 8-10. 

Da jeg var 41+0 blev jeg ringet op af den ledende jordemor der sagde at hun ikke ville lade mig gå længere da jeg kun havde åbnet mig 1 cm, så jeg skulle komme ind næste eftermiddag og få ballonudvidelse. Den skulle jeg ligge med natten over og så tog de mit vand næste formiddag.

Jeg endte desværre med at få kejsersnit, da hendes hånd lå i vejen.

Anmeld Citér

27. august 2016

Merii

Ms.Sunshine skriver:

vestøv sendes i din retning... 

jeg havde det på samme måde med min datter... jeg fik kraftige, regelmæssige veer da jeg var 40+2 og kom på fødegangen, men blev sendt hjem igen da omkring midnat, da veerne stoppede og jeg ikke havde åbnet mig endnu. Jeg fik et par timers søvn inden jeg igen fik veer, og de tog bare til i styrke hele dagen, døde ud igen 23-01, og begyndte så forfra igen ved 8-10. 

Da jeg var 41+0 blev jeg ringet op af den ledende jordemor der sagde at hun ikke ville lade mig gå længere da jeg kun havde åbnet mig 1 cm, så jeg skulle komme ind næste eftermiddag og få ballonudvidelse. Den skulle jeg ligge med natten over og så tog de mit vand næste formiddag.

Jeg endte desværre med at få kejsersnit, da hendes hånd lå i vejen.

Tak

puha det lyder ikke som en god oplevelse, håber ikke min strækker sig i så langtid, men det undrer mig at jeg har veer og der ikke rigtig sker noget 

Anmeld Citér

27. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Merii skriver:

Tak

puha det lyder ikke som en god oplevelse, håber ikke min strækker sig i så langtid, men det undrer mig at jeg har veer og der ikke rigtig sker noget 

nej... min søn er født ved akut kejsersnit 39+0 så det var min første gang med veer osv. så det var bestem ikke rart - slet ikke når det lyste langt væk at jordemoren der tog imod os første aften, hellere ville have været hjemme i seng. 

Anmeld Citér

27. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Merii skriver:

Tak

Har du givet fødegangen et kald? 

Det lyder jo ulideligt!

Anmeld Citér

27. august 2016

Merii

EBK skriver:

Har du givet fødegangen et kald? 

Det lyder jo ulideligt!

ja det har jeg det mener jeg skal vente 

Anmeld Citér

28. august 2016

komodo

hvad så, hvordan går det? er der kommet mere gang i det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.