kan man se køn ved NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
19 svar
13 synes godt om
26. august 2016

Debatpigen.

min svigerinde sagde til mig vi må håbe baby ikke driller så i kan se hvad køn det er til NF.. Hendes lille baby lagde med fødderne foran så de kunne ikke se det?.. Meeen er det ikke for tidligt at kunne se hvad køn det bliver der ? Eller kan man

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

MissTas

Debatpigen. skriver:

min svigerinde sagde til mig vi må håbe baby ikke driller så i kan se hvad køn det er til NF.. Hendes lille baby lagde med fødderne foran så de kunne ikke se det?.. Meeen er det ikke for tidligt at kunne se hvad køn det bliver der ? Eller kan man

Har aldrig oplevet at det blir nævnt til nakkefoldsscanning.. Privatklinikker gør det fra uge 14+0 og det offentlige til gennemscanning omkring uge 20 

Anmeld Citér

26. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Du kan ikke se det til nf 

Du skal være 14 + 0 før man kan se det med sikkerhed 

Anmeld Citér

26. august 2016

Okt12Sep15

Vi så det ved NF med vores mindste. �� Vi spurgte selv, om det ikke var en dreng, for det havde vi på fornemmelsen. Så kiggede hun efter og sagde, at uden vi måtte holde hende op på det, så var det bestemt også det hun mente det var, men vi skulle lige vente med at tømme babysam for drengeting til efter køns scanningen. Vi var også sent til NF, måske det var derfor. Vi var ovre abortgrænsen og tæt på datoen for kønsscanning og så havde vi generelt en ret god dialog med hende hele skanningen igennem. �� Så man kan være heldig at få det at vide men de fleste stedet gør de det vidst først til gennemscanningen. ��

Anmeld Citér

26. august 2016

Debatpigen.

MissTas skriver:

Har aldrig oplevet at det blir nævnt til nakkefoldsscanning.. Privatklinikker gør det fra uge 14+0 og det offentlige til gennemscanning omkring uge 20 

har bestilt tid til kønscsnning når jeg er 14+3 .

Anmeld Citér

26. august 2016

Kløver

MissTas skriver:

Vil lige tilføje at det er ikke altid de vil oplyse køn til md scanningen på sygehuset  

Anmeld Citér

12. september 2016

Krissy1986

Okt12Sep15 skriver:

Vi så det ved NF med vores mindste. �� Vi spurgte selv, om det ikke var en dreng, for det havde vi på fornemmelsen. Så kiggede hun efter og sagde, at uden vi måtte holde hende op på det, så var det bestemt også det hun mente det var, men vi skulle lige vente med at tømme babysam for drengeting til efter køns scanningen. Vi var også sent til NF, måske det var derfor. Vi var ovre abortgrænsen og tæt på datoen for kønsscanning og så havde vi generelt en ret god dialog med hende hele skanningen igennem. �� Så man kan være heldig at få det at vide men de fleste stedet gør de det vidst først til gennemscanningen. ��

Hvor spændende.. Hvornår var I til NF? Vi skal selv 13+3 nemlig. Så det kunne da være sjovt, hvis der også kunne ses en tap. Vi er nemlig også ret overbeviste om, at vi skal have en dreng ☺️

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Årgangs Mor skriver:

Vil lige tilføje at det er ikke altid de vil oplyse køn til md scanningen på sygehuset  

Det skal de da hvis man beder dem om det... Ville da blive røvsur hvis de nægtede at fortælle mig det.. 

Anmeld Citér

12. september 2016

AnoMom

Debatpigen. skriver:

Man kan godt se kønnet ved Nf. Men det er ekstremt sjældent at de oplyser det af flere grunde fik jeg at vide til min Nf scanning. 

1. Så er det så tidligt og stadig meget usikkert da han og hun ligner hinanden meget på det stadie. 

2. Det er ikke altid der er tid til at tjekke det og det er ikke formålet ved en Nf scanning 

3. Pga abort grænsen i Sverige (mener jeg det er) så fortæller de det ikke da der er folk der kan finde på at foretage aborter hvis det ikke var det ønskede køn. 

Anmeld Citér

13. september 2016

Kløver

Muhmi skriver:

Det skal de da hvis man beder dem om det... Ville da blive røvsur hvis de nægtede at fortælle mig det.. 

Det er mig bekendt en service. Det er jo ikke en kønsscanning men en scanning for at tjekke efter misdannelser. Nogle har netop været tilbageholdende fordi der har været tilfælde af bud på køn som ikke stemte overens når barnet blev født. Så nej det kan man ikke forlange. Vil man 100% vide køn kan man jo købe sig en kønsscanning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.