Anonym skriver:
Har det ligesom din veninde 
Det er primært fordi det lægger op til søværn kan narres og ikke vide hvor de kommer fra. der synes jeg er helt forkert.
Er også selv meget imod tanken om at proppe mig med hormoner.
Men.. du må.jo gøre det fordi du bla ønsker at hjælpe nogle barnløse. Vil du ikke nok love det ikke bliver på bekostning af. "dine" børn? Du har mulighed for at bidrage til at de ikke skal leve med en livslang smerte, som det er ikke at kende sit biologiske ophav. Børnene vil synes du er perfekt uanset hvad, du vil jo have givet dem liv, og forældrene vil altid være taknemmelige. Intet at være bange for 
Jeg syns jeg plejer at kunne regne ud hvad der menes, men her med søværn er jeg altså helt tabt 
Jeg er sådan set heller ikke vild med hormonerne, at sku sprøjte mig selv og en underlivs undersøgelse og indvendig scanninger da heller ikke sjovt (og det sku være ret stygt til selve æg udtagningen), men for pokker, én måned skal jeg døje med lidt småting, for at de får noget resten af livet
Jeg kender mere end ét par, som burde være forældre. De ville være perfekte. Det ene par adopterede efter mange mange års forsøg, de andre har opgivet. Det er jo ikke fordi jeg kommer til at mangle de æg jeg donerer væk 
Jeg er enig... Jeg har faktisk altid været decideret imod anonym donation... Men ja, den der tvivl på mig selv meldte sig pludseligt...
Anmeld
Citér