Jeg har meldt mig som æg donor, og har idag været inde og blive scannet, tjekket indvendigt og testet og podet. Næste skridt er at jeg underskriver donations papirerne, om det skal være åben eller anonym donation, og så skal jeg have taget blodprøver i min næste mens, nr 2 dag.
Jeg syns jeg hele tiden har været afklaret med at ville være åben donor, børn har krav på at vide hvor de kommer fra.
Men nu bliver jeg i tvivl. Sådan lidt, er-jeg-god-nok tvivl. Jeg har gode sunde og raske gener, men har ikke selv skabt mig en stor karriere, jeg går mere op i kreativitet og at have det godt.
Er det fjollet??
Min bedste veninde syns jeg er helt skør at melde mig som æg donor. Tanken om at der er flere af en selv derude, tror jeg det er, der tricker hende.
Jeg ser det mere sådan at jeg skal ikke bruge æggene, men for en anden vil det betyde alverden. Ja, det er mine gener, men det er jo ikke mig eller mit barn. Det barn jeg har født og opvokset er mit barn, og minder om mig fordi jeg har levet med og opdraget ham.
Jeg har lyst til at snakke med mine nærmeste venner om det, men efter min venindes reaktion holder jeg det bare for mig selv...
Anmeld
Citér