Hjælp til gode frikadeller.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2008

Pia.

Jannie Danielsen skriver:

Jo prøver lige at få fat i dem, men det er min ex-mands bror. i Norge. Men skal nok lige høre ham ad.

Kh Jannie

Vi venter med spænding...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

Jan9e D

Nå men nu har jeg endelig fået fat i min ex-svoger som stod i lufthavnen. Og han kan faktisk slet ikke huske hvorfor man ikke må lade farsen hvile med løg i. Men han siger dog at det må være noget han har hørt på kemi studiet. Men eftersom han stadig selv gør det og jeg i øvrigt også gør det, og det står i div koge bøger, jaaaa. såå tror jeg ikke at det er noget farligt i det. Undskylder mange gange.:$

Kh Jannie

Anmeld

15. april 2008

Tullebobs

Intet at undskylde for:D

Jeg måtte bare fluks slå det op i kogebogen, da jeg blev lidt svedt ved tanken om at have udsat familie og venner for sundhedsfare;)

Kram fra st (H)

Anmeld

19. maj 2008

FrejaJ

Det er tip er ikke et slanke tip.. jeg ved at det der smager bedst (feder også mest) men steg dem i smør eller magarine.. så smager de altså af mors frikadeller!!!
(H)

Anmeld

13. oktober 2008

MT3

Jeg laver selv den varation i har beskrevet her, men har hørt at man osse kan bruge danskvand istedet for mælk. Det skulle gøre dem mere luftige

Anmeld

13. oktober 2008

tasha33

jeg har indimellem puttede allehånde i min fars, det smager som min mor og mormor lavede dem og alle spiser nogle ekstra af dem

Anmeld

13. oktober 2008

twinboys

Mine dunner er samme opskrift som Pias... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.