Hvornår havde i sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2016

modesty

Camellia skriver:

Vores søn er 11 uger og vi har ikke haft noget endnu  Hvor er i dog hurtige til st "blive klar igen" 

Her gik der 4 måneder. Det var dog psykiske efterveer efter en 3. grads bristning der gjorde at det tog så langt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen  Jeg kommer måske ud for at det bliver pks, det finder jeg ud af til scanningen næste gang i uge 30. Så vil utrolig gerne høre fra lidt flere der har fået kejsersnit hvornår de havde gang i sexlivet igen også

Anmeld Citér

26. august 2016

Hike

7 måneder  Tredje barn på 5 år, tog lidt hårdt på overskuddet 

Når det så er sagt, så har jeg prøvet det hele - Vaginal fødsel, akut -og planlagt kejsersnit. Og jeg følte mig langt hurtigere helet down there efter mine kejsersnit, end efter vaginal.. Der var helt sikkert også et psykisk aspekt i det for mig, at min mand skulle se mig dernede første gang efter jeg havde skubbet et 4 kg barn ud, og var blevet syet fra den ene ende til den anden. Det var en barriere jeg lige skulle over. Efter kejsersnittene var der jo bare et ar på maven.

(Efter 1. fødsel gik der en måned før sex og jeg var slet ikke klar. Efter 2. fødsel gik der 3-4 måneder, det var mere passende for mig)

Anmeld Citér

26. august 2016

ErDuHerIkkeSnart

Akut kejsersnit ... Tror at der gik 2-3 uger før vi var sammen første gang. Lysten var der og overskuddet ligeså, men jeg blødte stadig lidt meget indtil da ...

Det kommer når det kommer, og er jo ikke en konkurrence om at komme først (hø!)... 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Akut kejsersnit ... Tror at der gik 2-3 uger før vi var sammen første gang. Lysten var der og overskuddet ligeså, men jeg blødte stadig lidt meget indtil da ...

Det kommer når det kommer, og er jo ikke en konkurrence om at komme først (hø!)... 

Selvfølgelig ikke  Men min kæreste og jeg er meget "aktive" og har været det i de to år vi har været sammen. Så vi har talt en del om det. 

Anmeld Citér

26. august 2016

charthys

typisk et par uger efter, lidt kortere efter 3 gang tror jeg, og længere efter første og fjerde gang grundet sygdom.

Men ja, husk endelig kondom, min nummer to er lavet 2 gang vi var sammen da min ældste var 8-10 uger ;-)

Anmeld Citér

26. august 2016

charthys

Anonym skriver:

Tak for svar allesammen  Jeg kommer måske ud for at det bliver pks, det finder jeg ud af til scanningen næste gang i uge 30. Så vil utrolig gerne høre fra lidt flere der har fået kejsersnit hvornår de havde gang i sexlivet igen også

hov, og første barn var et pks, og der var vi sammen efter måske 4 uger. Jeg havde en blodprocent på 5 da jeg blev sendt hjem fra sygehuset grundet blodtab i forbindelse med kejsersnittet og trods efterfølgende blodtransfusion, så det tog liiiige lidt før overskuddet var der bare en lille bitte smule. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.