Hvornår havde i sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej 

Hvornår havde i sex igen efter fødslen? Både jer det fødte vaginalt og jer der fik kejsersnit.

Ved godt de anbefaler 8 uger, men vil gerne høre fra nogen der evt havde før

Første gang ventede vi de 8 uger. 

Anden gang begyndte vi igen da jeg stoppede med at bløde efter 3 uger, dog med kondom så der ikke var infektionsrisiko.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej 

Hvornår havde i sex igen efter fødslen? Både jer det fødte vaginalt og jer der fik kejsersnit.

Vi havde 14 dage efter. Selvfølgelig med kondom. Lad mig sige det sådan, at det gjorde ikke ondt, men jeg/vi kunne godt mærke at kroppen slet slet ikke var sig selv

Anmeld Citér

22. august 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Hej 

Efter 3 uger

Anmeld Citér

22. august 2016

Camellia

Vores søn er 11 uger og vi har ikke haft noget endnu  Hvor er i dog hurtige til st "blive klar igen" 

Anmeld Citér

22. august 2016

JeanMckinley

9 dage efter.  Fødte vaginalt og blev syet 3 steder  

Anmeld Citér

22. august 2016

CBbaby

10 uger efter. Havde en hårdt fødsel. Baby blev taget med 5x sugekop (både blød og hård), fordi den faldt af, da baby stod skævt med navlesnor om halsen.

Så jeg blev klippet. Det tog et stykke tid om ikke at være hævet og ømt mere. Men nu kan man nærmest ikke se noget på mig og slet ikke mærke det :-)

Så mit råd er, vent til du føler dig helt klar. Min krop skulle altså hele, så det sår kunne blive pæn og fint og normalt igen

Anmeld Citér

22. august 2016

Steffecph

10 dage. Ligeså snart blødningen var stoppet. Vi havde virkelig lyst til hinanden. Jeg havde en nem og ukompliceret fødsel :-) 

Anmeld Citér

22. august 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Hej 

Ved den første efter 8 uger og her ved den mindste er han 13 uger og har stadig ikke haft sex

Anmeld Citér

26. august 2016

SK85

Tror der gik 2-3 måneder her.

Det gjorde ondt og de gjorde det de første mange gange (vaginal fødsel med mange små bristninger og syninger).

Anmeld Citér

26. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej 

De anbefaler at man bruger kondom de første 8 uger - ikke at man skal afholde sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.