nu er det mig der har brug for råd/inputs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Mimic

Sagen er den at jeg idag har fået tilbudt en praktikplads i en spansk zoo...
jeg vil enormt gerne afsted, men det er 4 uger jeg skal være væk hjemmefra, dvs være væk fra min 3-årige datter og hendes far, selvfølgelig vil jeg bestræbe mig på at ringe hjem, eller sige hej over webcam, hver aften.
jeg er ikke to sekunder i tvivl om at de nok skal klare den herhjemme, men jeg føler at jeg svigter min datter noget så groft, også selvom det er en drøm for mig, det er de sidste to pladser og vi er to fra klassen der har fået dem tilbudt, hende den anden er en meget nær veninde.
jeg vil så gerne afsted, men er samtidigt så meget i vildrede...
hjælp mig lige tøser... hvad ville i gøre...???

fra Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

cille22

hvis det er din drøm, så skal du da tage afsted, det vil jo være en oplevelse for livet...
kan godt forstå du tænker, men vil du ikke komme til at fortryde hvis du siger nej??

Hun er jo heldigvis så stor at hun kan forstå en god del af hvad der foregår og kan snakke med dig over computeren...

Hilsen cecilie

Anmeld

30. september 2009

Louise mortil4

du skal da helt klart afsted, jo det bliver da hårdt for jer alle sammen at skulle undvære hinanden og far skal stå med det hele selv, men det er din drøm og det er jo "kun" 4 uger. Der ud over er jeg sikker på det er en god ting for far at få tjansen alene sammen med sin datter, de kan da rigtig få en masse far datter tid sammen. Så afsted med dig og ha en rigtig god tur.

Anmeld

30. september 2009

Lone Jakobsen

synes også klart du skal tage afsted. så stor en mulighed kommer vel ikke 2 gange og når du ikke er i tvivl om at manden kan klare det...så bare afsted med dig

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Linda skriver:

Sagen er den at jeg idag har fået tilbudt en praktikplads i en spansk zoo...
jeg vil enormt gerne afsted, men det er 4 uger jeg skal være væk hjemmefra, dvs være væk fra min 3-årige datter og hendes far, selvfølgelig vil jeg bestræbe mig på at ringe hjem, eller sige hej over webcam, hver aften.
jeg er ikke to sekunder i tvivl om at de nok skal klare den herhjemme, men jeg føler at jeg svigter min datter noget så groft, også selvom det er en drøm for mig, det er de sidste to pladser og vi er to fra klassen der har fået dem tilbudt, hende den anden er en meget nær veninde.
jeg vil så gerne afsted, men er samtidigt så meget i vildrede...
hjælp mig lige tøser... hvad ville i gøre...???

fra Linda

Uha...jeg ville ikke kunne rejse væk i 4 uger fra mine unger. men det er der jo masser af mennesker der sagtens kan, jeg er bare ikke en af dem.
God tur..
Knus..

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Tag afsted for fanden da også.....

Hvis du nu ser på det sådan i det store hele, Så er det kun 4 uger ud af hele din datters liv. Og jeg er sikker på at både hun og mandne kan klare det... Den eneste der vil føle svigtet er dig selv.  Jeg tror bestemt din datter kommer sig hurtigt over det, og bare vænner sig til at det er far der klarer den på hjemmefronten....

Jeg forstår udemærket din ængstelse, men jeg kan sige helt uden tivivl og uden at blinke at eg var taget afsted med det samme, når blot jeg vidste jeg kunne stole på farmanden...

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville også have det rigtig svært ved at tage afsted, med hvis din kæreste er klar på at være alene far i 4 uger, så tager din datter ikke skade af det...

Det er din drøm. Følg den! 

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

Tag afsted for fanden da også.....

Hvis du nu ser på det sådan i det store hele, Så er det kun 4 uger ud af hele din datters liv. Og jeg er sikker på at både hun og mandne kan klare det... Den eneste der vil føle svigtet er dig selv.  Jeg tror bestemt din datter kommer sig hurtigt over det, og bare vænner sig til at det er far der klarer den på hjemmefronten....

Jeg forstår udemærket din ængstelse, men jeg kan sige helt uden tivivl og uden at blinke at eg var taget afsted med det samme, når blot jeg vidste jeg kunne stole på farmanden...

helt enig afsted med dig og se så at få opfyldt din drøm

Anmeld

30. september 2009

anna-jonas

Afsted med dig..................sådanne muligheder dukker så sjældent op, så man må gribe dem, når de så gør. Det er "kun" 4 uger...................ikke 4 mdr. eller 4 år...
Din datter og mand, får en fest i de 4 uger, bare vent.

Håber at du får en super tur.

Anmeld

30. september 2009

Mimic

jeg gør det... det er hermed bestemt at jeg den 17 oktober og 4 uger frem skal til det sydlige spanien, nærmere bestemt til costa del sol
spørg lige om jeg glæder mig...
skal arbejde i en zoo der hedder Selwo Aventura... det bliver SÅ fedt... vil bare dele det med jer...

tak for gode inputs

Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.