Puha ja det er sku aldrig nemt. Hvis det var mig der havde det sådan og jeg virkelig ikke kunne holde det ud mere, så ville jeg finde mig et alternativ til hjem, sådan at når jeg havde taget mig sammen og taget snakken med min mand, så skulle han heller ikke se mig mere hvis han ikke havde behov for det. Jeg tror det er rigtig vigtigt i sådan en situation at forholde sig ydmyg og "føje" den andens ønsker.
Du vælger at knuse din mands hjerte (og dit eget på en måde) så er det også svært at skulle gå op og ned af hinanden.
Når du så skal sige det, er det en god idé at sørge for børnene bliver passet så i kan få den her snak. Og jeg tror helt ærligt ikke der er nogen god måde at sige det på, tror bare du skal fortælle 100 procent Hvordan du har det, at du er træt og ikke jeres forhold mere, at du elsker ham men ikke som du gjort. Så må du også høre på hvad han så har at sige. Forhåbentligt vil han gerne at i kæmper for det og så vil det så været en fælles beslutning hvor vidt i skal det.
Håber du kan bruge det til noget. Jeg undskylder mit svar blev rodet men jeg håber du kan forstå hvad jeg mener.
Held og lykke og så ønskes du alt det bedste med fremtiden 
Anmeld
Citér