Optagelse af fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

nej det mener jeg ikke... jeg er ret sikker på det var med farver.... den lå vidst på din puter....

Nej, det har aldrig ligget på min computer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Mira0911

Min blufærdighed, kan ikke klare at der skulle optages en video, når skulle føde...

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Nej, det har aldrig ligget på min computer...

Hmmm så ved jeg det ikke, jeg er ellers ret sikker på jeg har set det på din puter.... mærkeligt...

Nåh men jeg har i hvert fald set din fødsel....

Måske er det fordi jeg har set den i billedr, og så selv har sat dem sammen til en film hehe....

Anmeld

30. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hmmm så ved jeg det ikke, jeg er ellers ret sikker på jeg har set det på din puter.... mærkeligt...

Nåh men jeg har i hvert fald set din fødsel....

Måske er det fordi jeg har set den i billedr, og så selv har sat dem sammen til en film hehe....

Billeder Det har jeg i hvertfald liggene på min computer...

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Billeder Det har jeg i hvertfald liggene på min computer...

hehe, utroligt hvad ens hjerne kan finde ud af, helt på egen hånd....

Anmeld

30. september 2009

Lise

Jeg sagde også "INGEN billeder" under fødslen, da jeg skulle føde min første. Det resulterede så i at vi kun har to uskarpe billeder fra lige efter  Og nu ville jeg ønske at det var dokumenteret lidt bedre...

Når jeg skal føde til foråret vil jeg gerne have at vi filmer lidt. Ikke direkte op i understellet, men jeg kunne godt tænke mig at se mig selv med veer, og bare hvad der egentlig sker.... Og så også at vi får taget lidt flere billeder. Og især af lilles første minutter

Lise 16+6

Anmeld

30. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

hehe, utroligt hvad ens hjerne kan finde ud af, helt på egen hånd....

Men du må gerne se videoen 

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Men du må gerne se videoen 

Det vil jeg i hvert fald gerne...... Om ikke andet så for at fastslå om jeg har set den før, eller ej.....

Elsker at se fødsler.... e rvildt ærgerlig over mine egne ikke er på video, selvom jeg råber højt når det er....

Anmeld

30. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Det vil jeg i hvert fald gerne...... Om ikke andet så for at fastslå om jeg har set den før, eller ej.....

Elsker at se fødsler.... e rvildt ærgerlig over mine egne ikke er på video, selvom jeg råber højt når det er....

Elsker også at se og læse om fødsler hehe

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Jeg har KUN hørt folk som har fortrudt det når de har sagt nej til billeder eller video - min egen mor er stadig SÅ bitter over at der ikke blev taget flere billeder under min fødsel...

Jeg skal da klart hyre en "kameramand" så farmand ikke behøver bekymre sig om det (eller vige fra min side) ...

KH
Rosa - som synes det lagde låg på nervøsiteten at se et par videoer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.