Jeg ville i øvrigt ønske at jeg havde film fra mine egne 2 fødsler.
Desværre kendte vi bare ikke nogen der havde et videokamera den gang, og almindelige billeder har vi heller ikke. Først fra barnet er kommet ud.
1. gang havde jeg ellers planlagt at jeg skulle have min moster med, til at tage billeder, så kenneth ikke skulle gøre både det, og hjælpe mig samtidig...
Det ville kenneth dog desværre ikke finde sig i, og jeg fik besked på at vælge hans eller fotografens deltagelse.... Så jeg valgte jo selvfølgelig Kenneth, og det var så eningen han selv skulle tage billederne. Hvilket han da også havde rigtig god tid til, men han gjorde det bare ikke... Han vidste jo nok ikke hvor lidt eller hvor meget tid han havde til det, og var sikkert vildt optaget af at følge med i fødslen....
2. gang der var det vidst Kenneths helt klare mening at få taget de billeder, fordi han vidste hvor meget det ville betyde for mig. Desværre var der bare slet ikke tid til det. Og da jeg havde født og der blev lidt ro på situationen, undskyldte han ogå mange gange, men han mente altså ikke liiiige han kunne nå det hehe...
Anmeld