Skridsikre sko/sokker til brug ved pool?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2016

superbaby

Har også haft sådan nogle bløde nogle fra Imse Vimse, men synes ikke de er gode nok. Han glider i hvert fald i svømmehallen. Men sidste år havde jeg købt et par Nike Sunray Protect og de var gode. Det er jo lidt mere en sko men virker tilgengæld også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

LouiseEm

superbaby skriver:

Har også haft sådan nogle bløde nogle fra Imse Vimse, men synes ikke de er gode nok. Han glider i hvert fald i svømmehallen. Men sidste år havde jeg købt et par Nike Sunray Protect og de var gode. Det er jo lidt mere en sko men virker tilgengæld også 

Ja dem har jeg også fået anbefalet, de er bare ikke til st støve op  Ikke i hans størrelse i al fald 

Anmeld Citér

16. august 2016

striber

Lenchick skriver:

Duukies beachsocks! De bedste jeg nogensinde har prøvet! Har dem til begge børn og de bliver brugt ved både strand og pool. Lette, skridsikre og sidder så godt. De findes i mange farver. Vær dog opmærksom på de er små i størrelsen. Min 2-årige bruger str 23 i sandaler og sko, men 24/25 i disse. 

http://www.faktorfobi.dk/duukies-beachsock-navy-med-turkis-syning

Dem har vi også. Bedste invistering længe! Mine børn synes de er rare at have på. Vi havde badesko fra reima sidste år. De stod lige så fast, men blev hurtigt tunge i det. Dem her nægter ungerne at tage af 

Anmeld Citér

16. august 2016

Lenchick

striber skriver:

Dem har vi også. Bedste invistering længe! Mine børn synes de er rare at have på. Vi havde badesko fra reima sidste år. De stod lige så fast, men blev hurtigt tunge i det. Dem her nægter ungerne at tage af 

Reima skoene havde vi også og de røg til Mødrehjælpen. 

Begge mine er også vilde med sokkerne. Den store på 5 mener helt bestemt, at hun skal bruge dem i børnehaven i stedet for hjemmesko

Anmeld Citér

16. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi er lige kommet hjem derfra, og den slags sokker/badesko til børn bliver solgt på hvert gadehjørne dernede, og det er fin kvalitet til en uges brug.

Anmeld Citér

17. august 2016

superbaby

LouiseEm skriver:

Ja dem har jeg også fået anbefalet, de er bare ikke til st støve op  Ikke i hans størrelse i al fald 

Nu ved jeg ikke hvad størrelse du er ude efter, men der er også denne variant, som på Nikes egen hjemmeside er i en del størrelser...  http://m.nike.com/dk/en_gb/pd/sunray-adjust-4-sandal/pid-10062021/pgid-11261705

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.