Skridsikre sko/sokker til brug ved pool?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.881 visninger
15 svar
4 synes godt om
16. august 2016

LouiseEm

Hejsa,

vi er så heldige at være blevet inviteret til Rhodos her i starten af september  Igår da jeg informerede dem i vuggestuen, anbefalede en af pædagogerne at købe nogle badesko, så vores lille (2 år til oktober) ikke glider på de glatte fliser. 

Nu har jeg så siddet og kigget nettet tyndt, og uanset hvilken model jeg finder står der noget i retningen af "kan ikke forventes at virke på våde fliser/klinker" eller "ikke egnet til brug i badeland" etc. 

Så nu tænker jeg, kan man overhovedet få badesko som kan forhindre ham i at falde og glide ved poolen, eller er badesko simpelthen "kun" beregnet til brug i havet for at undgå sten?

Vores lille går fint, men vi ved jo alle hvor svært det er at stå fast på våde fliser, så hvis nogen herinde har erfaringer med en badesko eller sok eller lignende, med skridsikker gummi under som også fungerer ved en pool, så hører jeg gerne fra jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

Malene76

LouiseEm skriver:

Hejsa,

vi er så heldige at være blevet inviteret til Rhodos her i starten af september  Igår da jeg informerede dem i vuggestuen, anbefalede en af pædagogerne at købe nogle badesko, så vores lille (2 år til oktober) ikke glider på de glatte fliser. 

Nu har jeg så siddet og kigget nettet tyndt, og uanset hvilken model jeg finder står der noget i retningen af "kan ikke forventes at virke på våde fliser/klinker" eller "ikke egnet til brug i badeland" etc. 

Så nu tænker jeg, kan man overhovedet få badesko som kan forhindre ham i at falde og glide ved poolen, eller er badesko simpelthen "kun" beregnet til brug i havet for at undgå sten?

Vores lille går fint, men vi ved jo alle hvor svært det er at stå fast på våde fliser, så hvis nogen herinde har erfaringer med en badesko eller sok eller lignende, med skridsikker gummi under som også fungerer ved en pool, så hører jeg gerne fra jer 

http://www.solbutikken.dk/shop/badesko-39c1.html 

Her er et bredt udvalg. Vi har brugt sådan nogle ved poolen og det fungere fint. 

Anmeld Citér

16. august 2016

K&S

LouiseEm skriver:

Hejsa,

Vi har altid bare brugt almindelig strømper - både i udlandet ved pools og herhjemme i svømmehallen - det fungerer fint og ingen fald eller glid :-) 

Anmeld Citér

16. august 2016

LouiseEm

Malene76 skriver:

http://www.solbutikken.dk/shop/badesko-39c1.html 

Her er et bredt udvalg. Vi har brugt sådan nogle ved poolen og det fungere fint. 

Har netop siddet på den side, men de skriver selv at man ikke kan forvente at det skridsikre virker ved poolen, men jeg prøver at købe et par og så håber vi det virker 

Anmeld Citér

16. august 2016

LouiseEm

K&S skriver:

Vi har altid bare brugt almindelig strømper - både i udlandet ved pools og herhjemme i svømmehallen - det fungerer fint og ingen fald eller glid :-) 

Nå ja, det giver da egentlig god mening! Tror vi prøver at købe et par badesko, der er nemlig UV beskyttelse i hvilket jeg godt kan lide, plus at de tørrer hurtigt, men virker det ikke vil jeg da helt sikkert bruge dit råd!  snart... 

Anmeld Citér

16. august 2016

Malene76

LouiseEm skriver:

Har netop siddet på den side, men de skriver selv at man ikke kan forvente at det skridsikre virker ved poolen, men jeg prøver at købe et par og så håber vi det virker 

Vi synes det fungere fint.

kh. Malene 

Anmeld Citér

16. august 2016

K&S

LouiseEm skriver:

Nå ja, det giver da egentlig god mening! Tror vi prøver at købe et par badesko, der er nemlig UV beskyttelse i hvilket jeg godt kan lide, plus at de tørrer hurtigt, men virker det ikke vil jeg da helt sikkert bruge dit råd!  snart... 

Og ellers bare have tørre sokker med til når han kommer op af poolen :-) 

Anmeld Citér

16. august 2016

Lenchick

LouiseEm skriver:

Hejsa,

Duukies beachsocks! De bedste jeg nogensinde har prøvet! Har dem til begge børn og de bliver brugt ved både strand og pool. Lette, skridsikre og sidder så godt. De findes i mange farver. Vær dog opmærksom på de er små i størrelsen. Min 2-årige bruger str 23 i sandaler og sko, men 24/25 i disse. 

http://www.faktorfobi.dk/duukies-beachsock-navy-med-turkis-syning

Anmeld Citér

16. august 2016

Lenchick

Vi har dem i denne farve

http://www.faktorfobi.dk/duukies-beachsock-lyseblaa-med-stjerner

De fleste badesko har en tyk sål og bliver varme. Disse er bløde og lækre, men også stærke (afprøvet på en stenstrand). Kvaliteten er som badetøj, men sålen er skridsikker og stærk

Anmeld Citér

16. august 2016

LouiseEm

Lenchick skriver:

Vi har dem i denne farve

http://www.faktorfobi.dk/duukies-beachsock-lyseblaa-med-stjerner

De fleste badesko har en tyk sål og bliver varme. Disse er bløde og lækre, men også stærke (afprøvet på en stenstrand). Kvaliteten er som badetøj, men sålen er skridsikker og stærk

Tusind tak, har kigget på dem, men der står bare at de ikke kan forventes at kunne stå fast på våde klinker og fliser, men de er ikke så dyre så tror vi køber et par med og prøver - kunne være fedt hvis de virker  Tak for gode råd angående størrelse! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.