Jordbærmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2016

Morfor3

Ved det næsten er umuligt at se på 'nu-billedet' men.Simon fik et jordbær mærke da han var 5 uger.  Var der ikke ved fødslen. Det forsvandt igen ved 2-3 års alderen og er ikke rigtig til at se mere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

CC79

Må du meget gerne :-)

Ka ik få lov at uploade billedet fra min tlf men prøver fra computeren senere.

Anmeld Citér

16. august 2016

CC79

CC79 skriver:

Ka ik få lov at uploade billedet fra min tlf men prøver fra computeren senere.

Nå det lykkes nu. Men ja som skrevet var det meget mørkerødt særligt det første år og ja nu ser det sådan her ud.

Anmeld Citér

16. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
sne190810 skriver:

Det må du meget gerne :-) 

har læst et sted, om en som havde et som var forsvundet, men stadig havde sådan et "mærke" fra hvor det havde været. Omrids af art

Der var slet ikke noget at tage billeder af udover blå mærker på låret 

Jordbærmærket er helt forsvundet, men jeg har et billede af hvordan det så ud da hun var helt lille nyfødt  (dog fra instagram, da det ikke er blevet gemt efter jeg skiftede tlf).

Anmeld Citér

16. august 2016

Troldemommi

Aristocats skriver:

Vil bare lige sige at din datter har da noget af det smukkeste hår jeg længe har set  Så fin med de smukke røde krøller 

Haha mange tak, hendes hår er et mysterie her i familien, krøllerne har hun fra mig, men farven er et mysterie  

Anmeld Citér

16. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Så nu, fik jeg også lidt tid til at finde billeder

vores datter blev født med hvad vi troede var et storkebid. Men inden for de første par uger trak det sig sammen og "hævede" op. Farven gik fra at være mørk gammelrosa til det som på billedet. 

Nu er hun 2 år og det er falmet en hel del. Det er også flat igen og meget mindre. 

Billedet med katteansigtet er fra Snapchat og er spejlvendt. 

Anmeld Citér

16. august 2016

sne190810

Tusind tak for alle jeres billeder!! Det er vildt rart, at se de forskellige måder sådan et jordbærmærke kam se ud, forme sig og forsvinde. 

Jeg får alligevel tvivl om det nu er et jordbærmærke, som min datter har, fordi jeg syntes ikke det ligner dem i viser. 

Kan prøve at vise jer vha billeder (selvom det skisme er svært at fange på kamera :-P ) 

Anmeld Citér

16. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
sne190810 skriver:

Tusind tak for alle jeres billeder!! Det er vildt rart, at se de forskellige måder sådan et jordbærmærke kam se ud, forme sig og forsvinde. 

Jeg får alligevel tvivl om det nu er et jordbærmærke, som min datter har, fordi jeg syntes ikke det ligner dem i viser. 

Kan prøve at vise jer vha billeder (selvom det skisme er svært at fange på kamera :-P ) 

Det ligner min søster jordbærmærke, som hun havde da hun var yngre. Hendes var temmelig stort og sad på ryggen. Hun var rimelig gammel før det gik væk. - Hun var vidst næsten 10. Men idag (hun er 18) er det helt væk.

Anmeld Citér

16. august 2016

IngenKoPåIsen

Jeg er født med jordbærmærke på maven, på størrelse med en 5-krone, MEGET rødt og buler sådan ud.. Vi fik og vide det ville forsvinde med tiden og at når jeg var 12 år SENEST ville man ikke kunne se det.. Nu er jeg 25 år og det er stadig akkurat det samme som dengang  

Anmeld Citér

16. august 2016

Aristocats

Troldemommi skriver:

Haha mange tak, hendes hår er et mysterie her i familien, krøllerne har hun fra mig, men farven er et mysterie  

Rødt hår er det man kalder et recessive gen, hvilket betyder at rødt hår godt kan springe en generation over eller to - kender to meget mørkhårede forældre der har 4 knald rødhåret børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.