Jordbærmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.198 visninger
19 svar
13 synes godt om
15. august 2016

sne190810

Hej 

Min yngste datter er født med et såkaldt jordbærmærke, lige oppe over hendes ene øjenlåg. Det generer hverken mig eller hende, da det ikke buler ud. 

Men jeg kunne dog godt tænke mig at se, hvis nogle herinde har lyst til at dele evt billeder, at et jordbærmærke som er helt eller delvist forsvundet? Mest for at have et billede af, hvordan det kommer til at se ud i fremtiden.

Min datters mærke er meget rødt og intens i farven, men som sagt hverken hævet eller andet.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

CC79

Vores datter på snart 4 blev født med et meget rødt og udbulende jordbærmærke på sit ene lår. Nu er det væsentligt lysere og bliver blegere som tiden går. Har ik et billede men ka evt ta et i morgen og sætte ind. Vi fik af vide det nok vil være væk inden hun starter i skole og det kunne godt tyde på det kommer til at holde stik.

Anmeld Citér

15. august 2016

MorTil3+

sne190810 skriver:

Hej 

Min yngste datter er født med et såkaldt jordbærmærke, lige oppe over hendes ene øjenlåg. Det generer hverken mig eller hende, da det ikke buler ud. 

Men jeg kunne dog godt tænke mig at se, hvis nogle herinde har lyst til at dele evt billeder, at et jordbærmærke som er helt eller delvist forsvundet? Mest for at have et billede af, hvordan det kommer til at se ud i fremtiden.

Min datters mærke er meget rødt og intens i farven, men som sagt hverken hævet eller andet.  

Nu har jeg så ikke lyst til at dele et billede, men jeg var født med et jordbær mærke på den ene skamlæbe og der er intet at se idag, heller ikke pigmentforandring eller noget. Jeg havde lidt problemer med det som barn efter hva jeg har fået fortalt fordi der på et tidspunkt gik hul på det og derfor skreg jeg når jeg tissede.ved ikke hvornår det forsvandt, men kan da prøve at høre min mor.

Anmeld Citér

15. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
sne190810 skriver:

Hej 

Min datter er født med et lille men hævet og meget rødt jordbærmærker. Nu hvor hun er 2 år er det faktisk stort set væk. Kan tage et billede af det i morgen, da hun pt ligger og sover

Anmeld Citér

15. august 2016

sne190810

MummiT skriver:

Min datter er født med et lille men hævet og meget rødt jordbærmærker. Nu hvor hun er 2 år er det faktisk stort set væk. Kan tage et billede af det i morgen, da hun pt ligger og sover

Det må du meget gerne :-) 

har læst et sted, om en som havde et som var forsvundet, men stadig havde sådan et "mærke" fra hvor det havde været. Omrids af art

Anmeld Citér

15. august 2016

sne190810

CC79 skriver:

Vores datter på snart 4 blev født med et meget rødt og udbulende jordbærmærke på sit ene lår. Nu er det væsentligt lysere og bliver blegere som tiden går. Har ik et billede men ka evt ta et i morgen og sætte ind. Vi fik af vide det nok vil være væk inden hun starter i skole og det kunne godt tyde på det kommer til at holde stik.

Må du meget gerne :-)

Anmeld Citér

15. august 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter er født med dette i hårbunden. Hun er nu 7 1/2 år og man kan stort set ikke se det. Det er helt lyst og med hår på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. august 2016

lilledittemor

Min Luna er lige blevet 3 år - hun har et på ryggen.. Jeg synes ikke at deres blevet mindre tydeligt siden hun blev født.

Anmeld Citér

15. august 2016

Troldemommi

sne190810 skriver:

Hej 

Johanne blev født med et stort rødt jordbærmærke der gik fra midten af panden og ned imellem hendes øjne, Idag er det væk, men man kan se det en lille smule når hun bliver rigtig sur 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. august 2016

Aristocats

Troldemommi skriver:

Johanne blev født med et stort rødt jordbærmærke der gik fra midten af panden og ned imellem hendes øjne, Idag er det væk, men man kan se det en lille smule når hun bliver rigtig sur 

Vil bare lige sige at din datter har da noget af det smukkeste hår jeg længe har set  Så fin med de smukke røde krøller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.