Influenza i omløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2016

martsmor1

Er der andre der er ramt af influenza lignende symptomer?

Jeg havde det rigtig dårligt da jeg vågnede i morges. Jeg er svimmel, har kvalme, voldsom hovedpine, ondt i nakken og øm i hele kroppen. I løbet af dagen er feberen bare steget fra 39.2 i morges til 40.3 nu. Jeg har det SÅ skidt og kan ikke huske jeg nogensinde før har været så syg som voksen. Jeg er alenemor til 2 børn på 4 og 6, og har næsten ikke kunne holde ud at have dem omkring mig i dag. Har bare sovet og sovet når jeg ikke har skullet lave mad, putte osv.

Er der nogle af jer som er ramt af noget lignende? Hvor lang tid skal jeg forvente det varer? Føler mig som verdens dårligste mor lige nu, fordi jeg intet kan med mine børn, bare sove sove og sove

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

martsmor1

Slet ingen? Jeg kan næsten ikke en gang overskue hvordan jeg skal få pigerne afsted i morgen tidlig  

Anmeld Citér

11. august 2016

God-mor

martsmor1 skriver:

Slet ingen? Jeg kan næsten ikke en gang overskue hvordan jeg skal få pigerne afsted i morgen tidlig  

Rigtig god bedring, det er frygteligt at være så syg at man dårligt kan hænge sammen og så samtidig skal være mor. 

Kan du ikke få nogle til at passe dine børn de næste par dage, så du kan sove og hvile med god samvittighed?

Anmeld Citér

12. august 2016

martsmor1

God-mor skriver:

Rigtig god bedring, det er frygteligt at være så syg at man dårligt kan hænge sammen og så samtidig skal være mor. 

Kan du ikke få nogle til at passe dine børn de næste par dage, så du kan sove og hvile med god samvittighed?

Tak for svar. Der er desværre ikke rigtig nogle der kan hjælpe. Børnenes far er ikke inde i billedet, et valg han desværre selv har truffet. Mine forældre bor langt væk, og mine veninder er alle i arbejde. Jeg er vant til at stå selv med det hele, men så absolut ikke vant til at være så syg!

Anmeld Citér

12. august 2016

Mor Christa

God bedring

jeg havde det selv sådan i foråret, hvor jeg havde fået mig en omgang lungebetændelse. Gik nogle dage uden at vide det, men tog så til lægen da symptomerne ikke aftog, og havde så lungebetændelse. Fik det bedre efter nogle dages behandling, og kunne igen hænge sammen. Hvis du fortsat har det sådan i dag, så tag til lægen og få målt dit infektionstal for at sikre dig at du ikke har en infektion et sted, som kræver behandling. Jo før du kommer i behandling jo bedre! 

Føler med dig! Kram

Anmeld Citér

12. august 2016

martsmor1

Mor Christa skriver:

God bedring

jeg havde det selv sådan i foråret, hvor jeg havde fået mig en omgang lungebetændelse. Gik nogle dage uden at vide det, men tog så til lægen da symptomerne ikke aftog, og havde så lungebetændelse. Fik det bedre efter nogle dages behandling, og kunne igen hænge sammen. Hvis du fortsat har det sådan i dag, så tag til lægen og få målt dit infektionstal for at sikre dig at du ikke har en infektion et sted, som kræver behandling. Jo før du kommer i behandling jo bedre! 

Føler med dig! Kram

Tusind tak for svar. 

Jeg overvejer også at ringe til lægen i dag. Jeg har det om muligt endnu værre i dag end i går. 40 i feber allerede nu, jeg har ingen kræfter tilbage i kroppen. jeg kan knap nok stå på mine ben uden jeg føler de er ved at knække sammen under mig, eller at jeg er ved t besvime Puha det er en drøj omgang. 

Jeg måtte ringe til min veninde og fik heldigvis min venindes mand til at hjælpe med at aflevere børnene i morges. Han kan heldigvis også tage dem med hjem igen, men jeg gruer godt nok for en weekend hvor jeg står selv med dem lige nu.

Anmeld Citér

12. august 2016

Mor Christa

martsmor1 skriver:

Tusind tak for svar. 

Jeg overvejer også at ringe til lægen i dag. Jeg har det om muligt endnu værre i dag end i går. 40 i feber allerede nu, jeg har ingen kræfter tilbage i kroppen. jeg kan knap nok stå på mine ben uden jeg føler de er ved at knække sammen under mig, eller at jeg er ved t besvime Puha det er en drøj omgang. 

Jeg måtte ringe til min veninde og fik heldigvis min venindes mand til at hjælpe med at aflevere børnene i morges. Han kan heldigvis også tage dem med hjem igen, men jeg gruer godt nok for en weekend hvor jeg står selv med dem lige nu.

Åh din stakkel - godt der var nogen der kunne tage børnene i dag!! 

Har du fået snakket med lægen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.