Børns sjove/søde besættelser. (Hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2016

Tystys14

nielsen80 skriver:

Min datter er vild med lynet mcqueen og bumle. Behøver jeg at sige " fars pige"

Dejligt der også er nogle fars tøser imellem.  Biler er da også for fedt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Tystys14

Årgangs Mor skriver:

Min ældste sparer op, til en bil, til når han bliver 18 han er kun 5.5 år 

Nåhhh hvor er det fornuftigt hi hi  

klogt barn må man sige. 

Anmeld Citér

12. august 2016

MyStar

Tystys14 skriver:

Tænkte det kunne være sjovt at lave en tråd om de søde, sjove eller anderledes ting, som vores børn er helt vilde med/besatte af. 

Min store pige har altid svinget rigtig meget med sine interesser. 

Men vores mindste datter på to år er fuldstændig besat af heste og ponyer  altså VIRKELIG glad for dem. (Hvilket faktisk er underligt, da ingen i vores familie ellers er til heste). Når vi kører bil er hun altid den først til at spotte heste på marker, og er ikke til at rive ud af ponyfolden i zoo, hi hi hi. Alt hun leger med er heste ting + hun ofte selv render rundt på alle fire og siger som en hest.

Vil meget gerne hører om andres oplevelser.  

Min datter der bliver 3 i december har fra meget tidlig været besat af vindmøller.�� Hun spejder efter dem under hver køretur vi er ude på. Hvis noget kunne redde hendes dag, så er det at vi køre ud og ser på vindmøller��

Det er lidt sjovt at de kan falde for noget på den måde.����

Anmeld Citér

12. august 2016

Tystys14

MyStar skriver:

Min datter der bliver 3 i december har fra meget tidlig været besat af vindmøller.�� Hun spejder efter dem under hver køretur vi er ude på. Hvis noget kunne redde hendes dag, så er det at vi køre ud og ser på vindmøller��

Det er lidt sjovt at de kan falde for noget på den måde.����

Ej hvor vildt. Vindmøller er ellers ikke noget man normalt hører børn er vilde med hi hi 

Børn er simpelthen utrolige 

Anmeld Citér

12. august 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Min datter på 16 mdr. er uforholdsmæssigt glad for motorcykler og koste. Hun ejer 3 koste og fejer konstant. En kombineret house wife og biker chick - fantastisk kombination.

urkraft.bloggersdelight.dk 

Anmeld Citér

12. august 2016

Sørens

Min dreng på fire er besat af Minions! Han har set Grusomme mig filmene maaaange gange! Han lever sig fuldstændig ind i dem ��

Anmeld Citér

12. august 2016

Kattha

Hehe, her er motorcykler forresten også et hit. Men far arbejder også med motorcykler, så hun har mange gange prøvet at sidde på med far i gården, prøver at styre gassen efterhånden, tager med ham på arbejde osv. Så alle motorcykler bliver mødt med stor begejstring på gaden og skal vinkes til

Anmeld Citér

12. august 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Tystys14 skriver:

Tænkte det kunne være sjovt at lave en tråd om de søde, sjove eller anderledes ting, som vores børn er helt vilde med/besatte af. 

Min store pige har altid svinget rigtig meget med sine interesser. 

Men vores mindste datter på to år er fuldstændig besat af heste og ponyer  altså VIRKELIG glad for dem. (Hvilket faktisk er underligt, da ingen i vores familie ellers er til heste). Når vi kører bil er hun altid den først til at spotte heste på marker, og er ikke til at rive ud af ponyfolden i zoo, hi hi hi. Alt hun leger med er heste ting + hun ofte selv render rundt på alle fire og siger som en hest.

Vil meget gerne hører om andres oplevelser.  

Min er vild med støvsugere!!  Troede da han var helt lille (1år) at det ville klinge af, men nu som 5-årigt er støvsugere (og andet elektronisk og hvidvare) stadig et hit 

Den lille elsker træer, dyr, lys, musik og sin mormor 

Anmeld Citér

12. august 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
vAnnemette skriver:

Min søn på 20 måneder er besat af støvsugere  Han taler næsten ikke om andet, og alle steder hvor vi er, skal han finde ud af, hvor de gemmer deres støvsuger  Han elsker at komme i Elgiganten, Power og lignede hvor de har en støvsuger afdeling. 

Hvis han fik lov kunne han støvsuge hele dagen. Håber det holder ved indtil teenage årene 

Det er ligesom min! Hehe Hans ynglingsbutik er også Elgiganten 

Anmeld Citér

12. august 2016

Benjamins'mor

Tystys14 skriver:

Fra Frost til Teletubbies, det da et sjovt spring.  

Utroligt Frost stadigvæk er så hot. 

Min datter bliver 3 til oktober, hun har kun set filmen en gang men hun er helt vild med legetøjet og tøjet med det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.