Børns sjove/søde besættelser. (Hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

Ano20

Min søn på 20 måneder er besat af støvsugere  Han taler næsten ikke om andet, og alle steder hvor vi er, skal han finde ud af, hvor de gemmer deres støvsuger  Han elsker at komme i Elgiganten, Power og lignede hvor de har en støvsuger afdeling. 

Hvis han fik lov kunne han støvsuge hele dagen. Håber det holder ved indtil teenage årene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

ung-mor-2014

Herhjemme en kattebamse, tigerbamse lignende og hende punke tæppe med 3 hvide striber hun har haft tæppet og sovet med det siden hun var omkring 3-4 måneder gammel

Hun er også lidt besat af katte og hunde

men skal hun ligne sin mor lidt så det bamser og heste, heste er dog ikke kommet endnu selvom jeg altid har været besat af heste, er det stadig

Anmeld Citér

11. august 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
vAnnemette skriver:

Min søn på 20 måneder er besat af støvsugere  Han taler næsten ikke om andet, og alle steder hvor vi er, skal han finde ud af, hvor de gemmer deres støvsuger  Han elsker at komme i Elgiganten, Power og lignede hvor de har en støvsuger afdeling. 

Hvis han fik lov kunne han støvsuge hele dagen. Håber det holder ved indtil teenage årene 

Hahahaha! Fantastisk

Anmeld Citér

11. august 2016

Guldlok88

Sprit25 skriver:

Løvernes garde kan anbefales over Disney junior 

Dem har han også set  

Så meget at han fortælle hvad de siger  men nu er der selvfølgelig også mange genudsendelser 

Anmeld Citér

12. august 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn elsker aber! Alle former for aber. Gorilla, chimpanser orangutanger. Han har masser af bamse aber. Alt fra læsefidusen til build a Bear aben. Han er forresten 5 år. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Kattha

For min to-årige har det i maaange måneder efterhånden været Masha og Bjørnen, og også Løvernes Garde - der bliver knurret/brølet mange gange om dagen.

Ellers er det stjerner og måne, månen får altid et lille hyl når den bliver spottet.

Den sidste uges tid, er hun blevet lidt besat af hvordan katten vasker sig, så det er også sådan mor og far skal vaskes i tide og utide.. Super sødt, men håber alligevel hun snart kommer over lige den del

Anmeld Citér

12. august 2016

M&Ms

Indtil min søn blev 1 1/2 år var det kun Thomas Tog, der virkede. Det betød, at hver gang vi så et tog, blev der jublet højt og længe.

Så var der en kort periode med Onkel Reje, men da jeg blevsindsyg af at se det sammen med ham, fik vi ham over på Jake og Ønskeøens Pirater. Nu er alt med skibe, Kaptajn Klo, skygger og især krokodiller det store hit. Og det allerbedste er, når Mor enten laver krokodilleskygger på væggen eller Mor-Krokodillen render efter ham for at kilde. Han er 2,4 år 

Anmeld Citér

12. august 2016

Tystys14

Benjamins'mor skriver:

Min datter er helt vild med frost normalt, men lige nu er hun inde i en periode, hvor hun er helt vild med teletubbies

Fra Frost til Teletubbies, det da et sjovt spring.  

Utroligt Frost stadigvæk er så hot. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Tystys14

Kattha skriver:

For min to-årige har det i maaange måneder efterhånden været Masha og Bjørnen, og også Løvernes Garde - der bliver knurret/brølet mange gange om dagen.

Ellers er det stjerner og måne, månen får altid et lille hyl når den bliver spottet.

Den sidste uges tid, er hun blevet lidt besat af hvordan katten vasker sig, så det er også sådan mor og far skal vaskes i tide og utide.. Super sødt, men håber alligevel hun snart kommer over lige den del

Ej kom altså virkelig til at grine, da jeg læste det med at hyle til månen  hi hi hi. Simpelthen så sødt  

Kattevask er da også sjovt at se på, vores mindste leger nogle gange hund, så bliver vi også slikket på arme og ansigt ... 

Anmeld Citér

12. august 2016

Tystys14

vAnnemette skriver:

Hi hi hi  hold op hvor sjovt. Kan godt forstå i håber det holder til at blive voksen hi hi hi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.