Jeg er skrækslagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Åh jeg har brug for lidt luft. Sagen er den, at min datter på 18 måneder sidste lørdag fik sin albue revet af led da min mand ville svinge hende over dørtrinnet (i leg, naturligvis). Han sagde "Wee!" og hun blev helt stille og begyndte at græde. Hendes arm hang slapt ned af siden og hun skreg når man rørte den. Vi gik totalt i panik, ingen af vores børn har været kommet til skade før. Jeg ringede til skadestuen og græd som en pisket og fik besked om at jeg ikke måtte køre selv før jeg var faldet ned. Var SÅ forskrækket, og græd under hele besøget på skadestuen. Faktisk ringede lægen til os om aftenen for at høre om jeg var ok. Lidt pinligt, men jeg fik virkelig et chok. Min modige datter tog det så pænt og lægen klikkede den på plads og så var alt ok med hende. 

I går sker det igen... I den anden arm! Hun sad i sin højstol og legede med sin bror. Vi hører hende blive irriteret og stolen rykker og hun tager sun bamse tilbage. 2 sekunder senere begynder hun at græde og armen hænger  

Afsted igen. Først egen læge, så skadestuen af 2 omgange da hun denne gang har meget mere ondt end sidst... det er simpelthen så grusomt og jeg kan ikke sige 100% sikkert hvad der er sket da jeg ikke så det... 

Det er den værste følelse nogensinde det her.... tror I vi bliver meldt til kommunen? Hvad hvis de tror det er os? Åh jeg her ikke sovet af skræk... er så bange! Er det helt irrationelt? Føler mig som en kæmpe idiot. Lægen sagde at hun var blevet hevet i armen. Men hvordan kan et andet barn hive så hårdt? Har I nogensinde de prøvet noget lignede?  

Da jeg var omkring 3-4 år og min lillebror var 2-3 år fik jeg også rykket hans skulder af led i leg, han var hypermobil, så kan det tænkes hun måske også er det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Anonym trådstarter

Åh stakkels jer og jeres børn, bliver helt trist over hvor mange der prøver det...  Det må gøre ufattelig ondt! 

Jeg vil foreslå vores læge at vi lige får kigget på de led. Og god ide med at gøre opmærksom på det i hendes dagpleje så de ikke giver svingture m.m. 

Tak for jeres hjælp 

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Må jeg sprøge jer om hvor længe der gik før jeres/jeres børns arme blev helt normale igen? Dette skete som sagt onsdag, og i dag hænger den stadig. Hun kan godt bruge den men gør det helst ikke. Hun tager imod hvis jeg decideret giver hende noget i den og kan også løfte den. Er det normalt med ømhed efterfølgende?

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym

Jeg tror der gik 2-3 dage før min datter kunne bruge sin arm igen.

Anmeld Citér

12. august 2016

Fru Hansen

Min yngste datter har efterhånden 'klippekort til skadestuen ' . Vi i familien griner lidt af at hun snart kan få eget værelse og navn på døren oppe på skadestuen. 

Vi har aldrig nogensinde oplevet at der blev tvivlet på vores forældre-evne. 

Jeg er dagplejer og har set en del børn der, som min egen,  ofte kommer galt afsted. Der skal andet og mere til før der er bekymring for børnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.