Åh jeg har brug for lidt luft. Sagen er den, at min datter på 18 måneder sidste lørdag fik sin albue revet af led da min mand ville svinge hende over dørtrinnet (i leg, naturligvis). Han sagde "Wee!" og hun blev helt stille og begyndte at græde. Hendes arm hang slapt ned af siden og hun skreg når man rørte den. Vi gik totalt i panik, ingen af vores børn har været kommet til skade før. Jeg ringede til skadestuen og græd som en pisket og fik besked om at jeg ikke måtte køre selv før jeg var faldet ned. Var SÅ forskrækket, og græd under hele besøget på skadestuen. Faktisk ringede lægen til os om aftenen for at høre om jeg var ok. Lidt pinligt, men jeg fik virkelig et chok. Min modige datter tog det så pænt og lægen klikkede den på plads og så var alt ok med hende.
I går sker det igen... I den anden arm! Hun sad i sin højstol og legede med sin bror. Vi hører hende blive irriteret og stolen rykker og hun tager sun bamse tilbage. 2 sekunder senere begynder hun at græde og armen hænger
Afsted igen. Først egen læge, så skadestuen af 2 omgange da hun denne gang har meget mere ondt end sidst... det er simpelthen så grusomt og jeg kan ikke sige 100% sikkert hvad der er sket da jeg ikke så det... 
Det er den værste følelse nogensinde det her.... tror I vi bliver meldt til kommunen? Hvad hvis de tror det er os? Åh jeg her ikke sovet af skræk... er så bange! Er det helt irrationelt? Føler mig som en kæmpe idiot. Lægen sagde at hun var blevet hevet i armen. Men hvordan kan et andet barn hive så hårdt? Har I nogensinde de prøvet noget lignede?
Anmeld
Citér